Sar Trådstartare 18 Apr 2006 #1 här skulle det komma en bild men det gick inte så bra att ladda upp den. Är det nödvändigt att använda sig av photobucket för att ladda upp bilder?
här skulle det komma en bild men det gick inte så bra att ladda upp den. Är det nödvändigt att använda sig av photobucket för att ladda upp bilder?
C corona 18 Apr 2006 #2 Sv: Bild på småbrudarna! Kolla in en av de nålade trådarna på Bukefalos-hjälp. Men som svar på din fråga: jo, jag tror att bilden måste finnas på nätet innan. Du kan inte lägga in direkt från ditt skrivbord exempelvis.
Sv: Bild på småbrudarna! Kolla in en av de nålade trådarna på Bukefalos-hjälp. Men som svar på din fråga: jo, jag tror att bilden måste finnas på nätet innan. Du kan inte lägga in direkt från ditt skrivbord exempelvis.
mandalaki 18 Apr 2006 #3 Sv: Bild på småbrudarna! Du måste inte använda just photobucket men du måste lägga bilden på nätet först.
Sv: Bild på småbrudarna! Du måste inte använda just photobucket men du måste lägga bilden på nätet först.
Sar Trådstartare 18 Apr 2006 #4 Sv: Bild på småbrudarna! Tack för svaret! Jag ska försöka ordna detta!