Bild på Tolga

turbo_85

Trådstartare
Är det inte någon som har en Tolga sadel? Är lite sugen på att ta hem och prova en, så det skulle vara kul att se lite bilder på just eran sadel. Bilder på träns och övrig Tolga utrustning är också välkommet.
Tack:)

Sv: Bild på Tolga

Jag har en som jag är jättenöjd med, superskön att rida i, skänkelläget blir naturligt väldigt bra och det är verkligen en väldigt fint arbetad sadel! Har även två träns, förbygel och sadelgjord och allt är lika fint sydda och är väldigt fina i kvaliten. Har tyvärr inga bilder på ngt av det, är dålig på sånt...:D

Sv: Bild på Tolga

Det låter ju bra att du är nöjd!! Har nog bestämt mig att jag ska beställa hem en sån och prova, hoppas bara att den passar hästen också...:rofl:

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
564
Senast: Ramona
·
Foder & Strö Hej! Jag har en foder ponny just nu som jag är lite orolig för .. hon är ett 15 årigt sto som i grunden har lite svårt för att behålla...
Svar
14
· Visningar
1 969
Senast: tanten
·
Hundavel & Ras Nu är det stort sug efter valp och jag har stött på en kull som jag verkligen gillar föräldrarna till - men där valp passerat de där...
Svar
13
· Visningar
1 247
Senast: dobbis
·
Övr. Hund Min lilla omplacering är en kvick och spänstig sak - hoppar med lätthet över våra boxdörrar i stallet till exempel. Jag har en helt...
Svar
14
· Visningar
1 069
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka