Bildbevis!!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare ameo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 460

ameo

Trådstartare
Moderator
Härmed avslöjas hemligheten bakom Åke Svanstedts framgångar...
Om ni inte redan visste det så kör Åke barfota så ofta han kan
Se bildbeviset!
svanen.jpg

stulet från ponnytravet.com :D

Ahaa. é det de som kallas för barfota körning...
é det därför det går bra för honom. Ska kolla upp det nästa gång jag ser han i vinnarcirkeln! :D

Hualigen, verkar kallt den här årstiden men det kanske är därför det inte talas lika ofta om att rycka skorna på vintern? :D
Undra föressten vad han får i böter, barfota räknas ju inte direkt som lämplig fotbeklädnad.

ja, fast sparar man fötterna ett tag så dom blir lite långa så borde det gå bra... :rofl:
det kanske är därför dom är så stora på bilden! :idea:
:rofl: :rofl:

Kan ju aldrig gå bra för honom ju. :p
Han är ju både sned i korset och så står han och avlastar höger bak.
Har dom gjort böjprov på honom??
Har ser lite konstig ut i ansiktet.
har dom tagit dopingprov?? :devil:

Och med den "sulkyn" bakom så lär väl det knappast komma i högre hastighet än 1.54 :o

AM

:rofl: Den var bra :rofl: . Men det måste ha varit kallt i vinter att köra barfota men iofs får man så bra snurr på hästarna så ska jag också ta av skorna :D
mvh jesse

Liknande trådar

Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda... 2
Svar
36
· Visningar
4 268
Senast: skiesabove
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
833
Senast: miumiu
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är... 2
Svar
39
· Visningar
4 191
Senast: cewe
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 369

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Tillbaka