Status
Stängd för vidare inlägg.
Dunderklumpen Egil i egen hög person!

big_boy_by_lovlus-d90ukgj.jpg

Jag har mest hängt inne på hund den sista tiden, men vilddjuren här hemma mår bra! Iso har blivit så stooor :love: (Och mörk..) Men ändå är hon liten i jämförelse med gizmo!

Såhär ligger han jämt..

Iso äter ALLT! Verkligen. Men detta kan jag förstå var gott.

wpid-wp-1436986040094.jpeg

Efter en lång och jobbig flyttdag kan alla ligga i sängen och hålla sams (Boll brukar inte tycka om när dom andra är så nära). Nu säger vi godnatt, det kommer ju en dag imorgon också (då dom kan fortsätta att stjälpa till med uppackningen och att bestiga soffkuddsberget)

Men vilken underbar bild, nu antar jag att det är lite perspektivet men heh, ganska stor skillnad i storlek och kroppsform ;)

@Asko och @Marty : Han är ovanligt stor även för sin ras, Britten växer ju upp tom 4-5 års ålder! Egil är 1 år och 2 månader och redan 7,3 kg muskler. Är så nyfiken på att se vad slutresultatet har blivit om 3 år, höjd och längd händer det förmodligen inte så mycket mer med. Däremot kommer han förmodligen bredda sig mer (!!!) över skuldrorna och nacken. Framförallt vill jag ha mer 'hamsterpåsar' i ansiktet, men inte mer än att han får ha kvar sina underbara stora uggle-bärnstensögon :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Chimera eller chimär är vad det kallas om två foster i ett tidigt stadium slås ihop till ett. När jag läst om det tidigare (och på...
Svar
17
· Visningar
1 209
Senast: Asko
·
Övr. Katt Hej! Jag ska försäkra min katt men behöver då veta vad han är för färg. Vi ska göra besiktning snart men vill försäkra han innan det...
Svar
8
· Visningar
618
Senast: Filippa
·
Övr. Katt Hejsan, jag ska åka tåg med min nya katt Mezzi ( har haft honom i 3 veckor och han är 5 månader gammal) i 5,5h på fredag. Har försökt...
Svar
5
· Visningar
381
Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 490
Senast: Tiger tok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka