Status
Stängd för vidare inlägg.

70-talet slutar aldrig att förvåna?! :D

Bildbevis
DSC_0127%202%20-%20Kopia.jpg

I sin helhet med bilhandlarpanel och wunderbaum som satt uppe när jag flyttade in
DSC_0127%202.jpg

Uppenbarligen måste de traumatiserat mig stort, för nu när jag plockade fram de här arkivbilderna inser jag att de målade ju för tusan om där härom sommaren. :p

Jag har fått bekräftat att jag inte tål en massa saker. Bland annat katter....och hästar. Men vad fasen, det tyckte läkaren att vi skulle medicinera bort, för djur är ren livskalité för mig. Så det gör jag! För vem kan motstå chefen här hemma liksom, även om jag nyser katthår och får inhalera cortison flera gånger om dagen... Men han vill ju ligga så nära, och det är klart han ska få göra det! :love:

12799160_10154055426830972_6606954590539884945_n.jpg

Ni får stå ut med att det är en idiot med på bild där till höger :o.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Jag har ett stort dilemma kring mina två katter. Jag har en hona på snart 10 år, som jag haft sedan hon var kattunge och en hane på...
Svar
18
· Visningar
988
Senast: Bison
·
Övr. Katt Chimera eller chimär är vad det kallas om två foster i ett tidigt stadium slås ihop till ett. När jag läst om det tidigare (och på...
Svar
17
· Visningar
1 224
Senast: Asko
·
Övr. Katt Hej! Jag ska försäkra min katt men behöver då veta vad han är för färg. Vi ska göra besiktning snart men vill försäkra han innan det...
Svar
8
· Visningar
619
Senast: Filippa
·
Övr. Katt Hejsan, jag ska åka tåg med min nya katt Mezzi ( har haft honom i 3 veckor och han är 5 månader gammal) i 5,5h på fredag. Har försökt...
Svar
5
· Visningar
383

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka