Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
6gzmo2.jpg


Såhär hittade jag fetknopp när jag kom hem från affären. Slappandes på min morgonrock i en fåtölj.. i M's rum! Den lilla jäkeln har alltså lyckats ta sig över kompostgallret, satt i sig M's mat och sedan mätt och nöjd lagt sig för att ta en tupplur :sneaky::rofl: Hur tusan han har lyckats ta sig över är ett mysterium, det har han (mig veterligt) aldrig lyckats förut. Hmm :cautious:
 
6gzmo2.jpg


Såhär hittade jag fetknopp när jag kom hem från affären. Slappandes på min morgonrock i en fåtölj.. i M's rum! Den lilla jäkeln har alltså lyckats ta sig över kompostgallret, satt i sig M's mat och sedan mätt och nöjd lagt sig för att ta en tupplur :sneaky::rofl: Hur tusan han har lyckats ta sig över är ett mysterium, det har han (mig veterligt) aldrig lyckats förut. Hmm :cautious:

Det är en katt, behövs det mer förklaring än det? :rofl:
 
Här kommer till sist lite nya bilder på Ester som på bilderna är ca 6,5 veckor. Hon växer så det knakar och är riktigt påhittig. Hon är väldigt präglad på oss människor eftersom hon är ensam och älskar att vara med på allt man gör.

ester611.jpg


ester631.jpg


ester661.jpg


ester671.jpg
 
Missia visar grannens nya katt vem gården tillhör:
18722560_425403711171447_6838805562755383296_n.jpg

:D Grannens kisse hade en GIGANTISK svans! :rofl: Jag är förvånad över att Missia var så pass tuff, normalt är hon en fegis. Den andra är en kastrerad unghona så det kan ju ha haft med det att göra plus att hon verkar väldigt snäll.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag köpte en LG med oled-skärm för ett tag sen, den hade stått som demo. Såg inget konstigt på den i början, men när streamingtjänsten...
Svar
2
· Visningar
385
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
2
Svar
39
· Visningar
738
Senast: Blyger
·
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
64 65 66
Svar
1 304
· Visningar
51 130
Tjatter Mitten på november redan och så vitt jag kan se har ingen startat årets jultråd än :crazy:!! Så ja här kommer den! Snön lyser med sin...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
6 585
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundbeteende
  • Äter hundar småfåglar?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp