Bilder mobil-dator

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Egonson
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 000
E

Egonson

Jag har en USB-sladd mellan mobilen och datorn men.. Hur gör man för att föra över bilderna egentligen? :o Fattar inte ett skit rent ut sagt!

Kopplar i sladden och väljer filöverföring på mobilen, men sen inget.

Sv: Bilder mobil-dator

Väldigt lite info om OS, mobil och ett ev mobilprogram, men du har iallafall drivrutinerna klara till din USB kabel. :)
Gå in i: Den här Datorn/Dator och se om mobilen ligger där som en extra enhet.
Där kan finnas både mobilen och ett minneskort.

Jag gjorde det men hittade inga bilder.. Möjligen att de ligger i fel mapp på mobilen eller något?

Installera ny maskinvara kommer upp också, måste kanske använda cd.n man får med mobilen kom jag på? Jag ska prova det.

Dina drivrutiner är alltså inte klara. Installera allt på skivan som följde med.
Under tiden så kopplar du ur USB kabeln.

Fixade det :) Installerade programmet och så gick det ju superbra sen.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har ingen dator hemma men tycker jag behöver något att skriva på. Jag har ju min jobbdator på jobbet och så telefon, har därför...
Svar
12
· Visningar
402
Senast: Anna-Bella
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 167
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
747
Skola & Jobb Vad använder ni för digital Att göra-lista? Jag gick motvilligt ifrån min analoga lista (älskar att stryka!) för en tid sen eftersom jag...
Svar
12
· Visningar
1 135
Senast: elendril
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka