C
cleopatra
Nu har jag länge letat efter ett välsittande aachen träns, vill hitta ett träns där sidostyckena & nosgrimme sidstyckena, går tillsammans till nacken i en så rak linje det bara går, om ni förstår hur jag menar?
tycker inte det är så fint när man ser 2 rader av remmar på huvudet,
köpte precis ett rundsytt globus träns, men där går sidostyckena i 2 rader,
& dessutom satt det tyvärr lite tokigt, var fint annars & gillade att det var vaderat i nacken & under nosgrimman
upplevde att han sänkte huvudet mer i det tränset? men till saken..
skulle jättegärna vilja se lite bilder på hästar/ponnyer som bär ett träns som är bra sittande (i mina ögon) har även köpt ett träns där nosgrimman hamnade snett varje gång :/ suck..
Skulle bli jätteglad om någon eller många
har lust att sätta in bilder på aachen träns, både rundsytt & vanligt,även med vit vaddering under,
& i olika nosgrimme stl, & gärna under ridning, eller bara på hästen, hoppas detta är okey att fråga, annars får moderatorn ta bort tråden
Mvh
tycker inte det är så fint när man ser 2 rader av remmar på huvudet,
köpte precis ett rundsytt globus träns, men där går sidostyckena i 2 rader,
& dessutom satt det tyvärr lite tokigt, var fint annars & gillade att det var vaderat i nacken & under nosgrimman
skulle jättegärna vilja se lite bilder på hästar/ponnyer som bär ett träns som är bra sittande (i mina ögon) har även köpt ett träns där nosgrimman hamnade snett varje gång :/ suck..
Skulle bli jätteglad om någon eller många
& i olika nosgrimme stl, & gärna under ridning, eller bara på hästen, hoppas detta är okey att fråga, annars får moderatorn ta bort tråden
Mvh