Bilder på era hundar

här e en bild på mig o min systers/mors hund Robin.
samma bild

2-3-1.jpg
 
Men, det är ju som först lurv, sen en "limpa" med ett lurv i slutet som ser ut som en svans? Är det jag tror är en svans, huvudet? :D
 
Han hänger upp och ned i soffan så det som är mot golvet är huvudet,
om du tittar riktigt noga långt ner vid allt lurv så ser du nosen :bump:
 
När jag ser en Schäfervalp, eller en hane som påminner om sår sista Schäfer, då blir jag alldeles gråtfärdig :o

Visst var han lite knasig i huvudet, och inte direkt pålitlig, men ack vilken UNDERBAR hund om man fick hans tillit :love: Och lojal.. Herrejösses! Har aldrig vart med om en hund som gjorde precis allt för en, om man bad honom om det. Observera BAD :p Bestämde man så låg man risigt till..

Saknar min lilla Nallebjörn :cry: Vart bara 7 år gammal..
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
5 788
Hundhälsa Hej, Min hund har pormaskar (blackheads) på sin mage och främst på hunden runt/på penis. Är det någon som har tips om hur man bästa tar...
Svar
1
· Visningar
399
Hundhälsa Hej på er. Ville höra om det är någon annan som har problem med strump-(och annat olämpligt)ätande hund? Vår är en retriever av jakttyp...
2
Svar
21
· Visningar
1 296
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
383

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp