Bilder på era hundar

Nja, väluppfostrad är hon väl redan nu. Inomhus (oftast) åtminstone :D

Fast idag är hon inte till salu för alla pengar i världen :love: Hon har legat med huvudet på min axel och tröstat mig när jag gråtit. Och så fort hon känner lukten av tårarna igen så börjar hon sniffa och sen pussa på mig.

(Ja, hon gör det för att det är salta tårar, men det låtsas jag inte om :p)
 
[Bild]http://www.snyggast.se/2398789[/Bild]

Jag har aldrig lagt upp någon bild här förut så jag hoppas det fungerar.
 
Klart att det inte ska fungera. Jag får väl läsa på hur man gör då.
 
Du måste länka till själva bilden och inte till sidan med bilden på.
Såhär:
2398789.jpg


Enklaste sättet att ta reda på vilken adress det är till bilden är att högerklicka på själva bilden och välja egenskaper. Då ser man adressen (i det här fallet: http://www3.snyggast.se/ul/9/2398789.jpg) vid rubriken "Adress:"
Den kan man sedan markera med musen och sedan kopiera genom att trycka på Ctrl+c eller genom att klicka med högerknappen på den markerade texten och välja "kopiera".
 
*asg*...varför kallar du den för MUPPEN?????

Går och garvar lite till...
Kommer du ihåg min ...ehh kloincident,idag var jag smart o klippte så mkt jag vågade ....filade bort resten!!! :D
 
Är det inte katten som ligger på hundarna sä är det nån av hundarna som ligger på en katt ;)
bassiproppkudde.jpg
 
hzhhahahhahahah...vaddå "inte min hund"
hahhahhaha


jag använde en med 180 gritt från EZ-flow,den är egentligen för att fila ner skulpteringsmaterial....men inte längre. :D.........ja,det funkade skitbra!
 
Vill du ha hennes veterinärräkning på 1200 kr i Måndags, 200 kr igår och antagligen runt 1000 kr idag också? :p
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej. Min hund äter brit care sen han kom hem för 6 månader sen och magen mår bra, avföringen är lagom fast och fin men han bajsar ca...
Svar
7
· Visningar
500
Senast: Hellhound
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 264
Senast: Acto
·
Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
34
· Visningar
2 177
Hundhälsa Orolig matte! Jag röntgade min hund och fick resultatet C/C med subluxation i båda höftlederna. Jag ifrågasätter inte resultatet och ju...
Svar
9
· Visningar
241
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp