Bilder på era hundar

Frodo på bordet:
{63e10850-cbcb-42c3-820e-2b9f47671342}.jpg


Frodo spanar på nåt:
{a4c765f8-0c2e-4c25-9b6a-e7b1781f2032}.jpg


Frodo och lilla syster Matilda på utställning:
{68922c28-2379-46f5-81d5-3a7a640362e5}.jpg
 
Här är en av mina 3 whippets taget mellan varven på en utställning förra helgen.

Kan hända att ni får ta bort http:// som vanligt med passagen...

Mvh Ishtar
 
här är min finaste Grindlyckans Gelly, men hon är död sen några veckor *snyft* :cry:
de andra två hundarna Fuerza´s Cello (schäferhane) och Sam´s Dunhill (fast han heter Baster, det andra är kennelnamnet han är en beagle) har jag inga foton på i datorn :(

Gelly
 
Hon är gratis just nu

SÅ bra, när kan jag hämta? Jag skulle vilja ha en stor, svart hund. Hon kan väl bara ligga i garaget tills hon växt klart och blivit vuxen =väluppfostrad för det blir de väl när de är vuxna. :angel:
 
och jag som tycker det är så skönt att man slipper alla länkar. Är det för många länkar orkar jag inte titta på alla. Plus att jag inte får upp alla!
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej. Min hund äter brit care sen han kom hem för 6 månader sen och magen mår bra, avföringen är lagom fast och fin men han bajsar ca...
Svar
7
· Visningar
500
Senast: Hellhound
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 264
Senast: Acto
·
Övr. Hund Mötte en kvinna ute i skogen som frågade om hon fick hälsa på mina hundar och jag svarade absolut men dom är smutsiga och kommer hoppa...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 146
Senast: Stergo
·
Övr. Hund Hej! Jag är på jakt efter en ny hund. Hunden kommer utbildas till patrullsökhund och leta efter försvunna personer. Då jag inte vågar...
Svar
6
· Visningar
648
Senast: Nordthor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp