Bilder på högdräktiga ston

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare solen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 31
  • Visningar Visningar 2 309
S

solen

Ni som har tagit bilder på era ston då dom varit högdräktiga,kan ni inte lägga ut dom. Hade varit roligt att se. Både fram o bakifrån och från sidan. :)

Solen! Har inte du någon bild på din? För visst har du också ett dräktigt sto?

jag har bilder men vet inte hur man laddar upp dom :o om nån kan hjälpa mej så kan jag maila över dom iaf! :)

Oh, jämfört med den magen (sett från alla håll) är min verkligen en elefant med stort E.

Tyvärr har jag inga bilder på henne, får se om jag hinner ta några innan hon fölar :rofl:

Hm mitt sto är så djup,så djup....en verklig mästare på att få en att fundera på om där verkligen finns något föl.Fattar inte hur hon kan dölja det så som hon gör.Varje år blir jag lika fundersam. :)

Vad roligt att se bilder på era dräktiga. Fina och tjocka allihopa.

Nej. Jag har tyvärr inga bilder på min. Eller jag har, men har ingen möjlighet att scanna in dom, tyvärr.

Hon är på dygn 348 nu och inga fölningstecken.

Stackare, gå in och dela din uppgivenhet med oss övriga på Är det på G eller! Själv är mitt sto på 342 nu

Liknande trådar

Avel Nu är det väl dags för en tråd om föl som väntas 2025? Vilka ston har ni betäckt? Med vilka hingstar? Beräknat födelsedatum? Skriv gärna... 3 4 5
Svar
95
· Visningar
10 350
Senast: Freazer
·
Fritid Visst har vi några här som är bra på Photoshop? Det är en sak som jag inte riktigt får till på ett snyggt sätt. Jag har en bild som är...
Svar
6
· Visningar
427
Dressyr Vad tror ni, kommer AI bli våra framtida domare inom dressyren? Hur långt bort tror ni att det ligger? Kommer vi ha både AI och vanliga... 2 3
Svar
59
· Visningar
2 612
Senast: skiesabove
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 523

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka