Bilder på schabrak

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare ArdChuan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 27
  • Visningar Visningar 2 786
A

ArdChuan

Har ni inga bilder på era snyggaste eller mest omtyckta schabrak som är värda att kolla på eller köpas i affär om de finns ..
t ex RG kanske vissa gillar Jw allt möjligt va gillar ni?

Sv: Bilder på schabrak

jag har ett schabrak i sammet som jag köpte i paris - det är jättefint (tycker jag). Mitt älskligs schabrak!

Här är mina två favvoschabrak, båda Mias Rs: :love:
Båda köpta på Lillhästen I Stav.

(Klicka på bilderna för större)

Detta är ett vanligt Mi'as shabrak men det passar så bra på min fux tkr jag (det är olivgrönt)

752347.jpg

Annars är JW shabraken såå snygga. Har ett blått med röd & vit fläta och ett grönt med guld & limegrön fläta (sammetsshabrak)

Även Equilines shabrak är fina, har lite olika färger, vet inte vilket som e snyggast.

Det där schabraket var riktigt snyggt och var fint på fuxen :d

---

Gillar Equiline, Mias, Pessoa och JW :love:

Har tyvärr ingen bild.. men jag vill bara inlägga att jag tycker om Mia´s schabrak jag med.. har ett själv och det är himla bra. Bra passform, bla kvalitet och himla snygga färgkombinationer! :love:
Har även ett tävlingsschabrak från Horze -himla bra!

Tycker RG och Eurostars schabrak är himla fina.
Mias och Equiline ser jag mer som vardagsschabrak, JW är fina de också, men tycker att de är på gränsen till för mycket iochmed sammeten. Har trots det ett marinblått med ljus-och marinblå fläta.

Ja, det schabraket är absolut snyggast på fuxar! Har ett likadant, dock i dressyrmodell.

hur ser eurostars shabrak ut? var kan man köpa dom? pris?

Jag sa fel, menade eskadrons :p
1020235g.jpg
1020233g.jpg

Isabell Werth's schabrak är fina också, och är inte så dyra heller.
3790_neu_farben-300.jpg

Senast ändrad av en moderator:

:) det svarta var snyggt! vill haa!!

det kanske var grått föresten........

popeye skrev:
Isabell Werth's schabrak är fina också, och är inte så dyra heller.
3790_neu_farben-300.jpg

Är det meningen att den understa ska se så ojämn ut eller är det bara nått speciellt "mönster"?
Vad kostar de?

Dressyrschabraket är nog ett grått RG schabrak och hoppschabraket ett brunt/ljusblått eskadron som jag köpte på globen :love: älskar dom två :)

Om du menar bilderna som jag la in så är det Eskadronschabrak allihopa.

Sobre- ja det kan man fråga sig! har inte sett dem i verkligheten, men jag udnrar om inte D_K har ett sådant? Kostade typ 370 kr eller nått.

Annars är jag som sagt tokförtjust i mina Rgschabrak, och kommer äskert köpa fler om jag stöter på dem, trots att jag ska avvekla hästeriet :p Här är två av dem.

njaa,, har inget favorit såå.. MEn det måste nog vara mitt rosa med rosa lindorna till :rofl: :love:

Liknande trådar

R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 290
Senast: iNHALE
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
R
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver... 2 3
Svar
59
· Visningar
3 357
Senast: Raderad medlem 147980
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 515

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka