Bukefalos 28 år!

bilder på små tussarna

Sv: bilder på små tussarna

Jag kunde inte säga det bättre själv! Eller ja, hundar skulle väl bara bli jobbiga, men typ nån bångstyrig häst och ett bitande marsvin är aldrig fel, det är de jag blir kär i.
En bitande råtta däremot åker ut med huvet före... Eller ja, inte direkt då, men du fattar nog vinken :D
 
Sv: bilder på små tussarna

Jag var väll lärd lite för tidigt :angel: Uppvuxen med stor dobermann hane som haft taskig uppväxt och var agressiv mot alla utom familj. :P
 
Sv: bilder på små tussarna

ScissorHands skrev:
du kan få den som aldrig är tyst ;)
Hehe, nä, det räcker nog med mina två talande tjejer - oooiiiii oooiiiii oooiiii.....Tror inte mina föräldrar skulle bli så glada om jag skaffade ett marsvin till. Om jag fick som jag ville och hade plats och tid skulle jag gärna ha några till, en liten flock liksom.
 
Sv: bilder på små tussarna

gul_zebra skrev:
Förresten, i sthlm finns väl rätt billiga vettar.?

Ett exempel från SRS gamla forum, klistrar in inlägget:

"Det här är en "andrahandsrekommendation", alltså jag har ingen egen erfarenhet av honom. Däremot har jag flera vänner som pratat om honom vad gäller kaniner och nu när jag letade på nätet eftersom jag inte mindes vad han hette, hittade jag flera rekommendationer från rått-, mus- och kaninägare till honom:

Per Eksell, 0295-10552

Han finns i örbyhus, men det går ju snabbt att åka upptåget dit (25 min), och han bor nära stationen. Tydligen ska han vara rätt så billig och full av bra lösningar för oss som har dålig ekonomi också!"


Skrivet av en i Uppsala alltså. Kanske kan vara något? :)
Honom känner jag till!
 
Sv: bilder på små tussarna

vad vet du om honom? Håller han bra standard? Är han biligare?
 
Sv: bilder på små tussarna

Det är är inte en möjlighet med en sån fin voffs.
 
Sv: bilder på små tussarna

ScissorHands skrev:
Fast vågar man åka till andrahands-alternativn när de säger att det är sådan besvärlig och känslig operation... Jag är lite pettig med vem jag låter söva mina hårtussar :p

tror du inte det är bättre att åka dit än inte alls? :crazy:
 

Liknande trådar

S
Övr. Djur Mina marsvin har tråkigt då min syster gör nått(?) med sitt rum och inte vill att de skall släppas ut (bor där och brukar springa fritt...
Svar
3
· Visningar
1 001
Senast: ScissorHands
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp