Bukefalos 28 år!

bilder på ungarna 9 dagar:)

Sv: bilder på ungarna 9 dagar:)

Menar du att jag har glömt att svara :angel:
Jag som har så (icke) bra minne :p
Med en gul pappa blir alla honor då gult är könsbundet och sitter på X kromoson och hannar har bara en och den ger dom endast till det som blir honor.

Sära på pojkar och flickor vid 4 veckors ålder.
Flickor kan stanna hos mamma lite längre om mamman godkänner det men vid 5 veckor brukar mamman oftast vara dödstrött på sina ungar. Honor och hannar börjar att säljas vid 4 veckors ålder och kan bo med syskon av samma kön tills dom börjar bli kinkiga på varandra men då gäller det att du har uppsikt. Senast vid 8 veckor brukar dom inte acceptera en burgranne även om det finns undantag.
 
Sv: bilder på ungarna 9 dagar:)

okej
jag har 4 som ska säljas, de tär bara det att de som skulle ha, har ångrat sig:mad: nu är det så dags !
2 stycken har åkt nu. så imorrn får jag sära på honor/hanar.

måste bara visa min lilla sötnos Albin :love: som jag ska ha kvar. han blev kh :) , det trodde jag aldrig. visst påminner han lite om en mus :p
hamstrarna4veckor018.jpg

hamstrarna4veckor002.jpg
 
Sv: bilder på ungarna 9 dagar:)

Så söt så :love:
Påminne om min rö silverpearl jag fick en gång i tiden efter en parning mellan blacktellow hanne och silver skp hona förutom att silverpearl är mer rosa i tonen. Gammelrosa/gul hamster med grå tippning som gör att den ser lite smutsig ut är inte den snyggaste färgen egentligen :p
 
Sv: bilder på ungarna 9 dagar:)

haha
men visst är han söt lilla albin:D
vadå menar du att han är gammelrosa/gul mm eller va din det ?:p
för Albin är väl silverbeige rödögd kh ?:p
ser du att det ser ut som att han inte ha någon päls på ryggen eller vid sidan av ryggen ? han har alltid varit så. när han var liten så hade han nästan ingen päls där. men han är så sööten då:love:
nu ska cinnamon honan åka !:)
 
Sv: bilder på ungarna 9 dagar:)

Det var min silverpearl som var gammelrosa.
Det är den ljusa tippningen i den brungråa tonen så gör att det ser ut som om han hade tunn päls. Jag kan däremot inte se att pälsen är speciellt tunn utan bara en illution på av hans färg.
Att det är en illution syns tex på det kortet då hela hans ansikte syns. Där ser man att han inte är tunn i pälsen.
 
Sv: bilder på ungarna 9 dagar:)

aa precis, men i början när han va en liiiten sak då va han jättetunn i pälsen, men den har blivit jättefin nu !
men han är silverbeige eller hur ?:p
 

Liknande trådar

L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 146
Senast: TinyWiny
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
849
Senast: Rosett
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 547
Senast: LiviaFilippa
·
Katthälsa Har ni tandvårdsrutiner? Några bra produkter? Jag har varit nästan löjligt förskonad från katter med tandproblem hittills. Hanoo hade...
Svar
13
· Visningar
669
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp