Centaur

Trådstartare
Har hämtat några party-bilder från min kompis dator, men jg behöver fixa lite med dem, ffa ta bort röda ögon. Jag hade ett program tidigare som het Picture It som jag tyckte var bra, men det verkar ha försvunnit? :confused:

Så undrar om nån har tips på bra och gratis bildprogram som jag kan ladda ned! Och var?

Sv: Bilder

Gimp, vet inte var men sök på "Gimp" här på Buke och på google.

Sv: Bilder

Hm det funkar inte, har fått linken för att installera i min registreringsmail, men kan ej öppna sidan, får felmeddelande.. :crazy:

Sökte även på gimp men verkar ju som man måste vara expert för att installera det! :p

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
303
Senast: Tilly_85
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 156
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag har Samsung och min kompis har Iphone. Tidigare har vi kunnat skicka bilder till varann på messenger, men på sistone har de blivit...
Svar
10
· Visningar
8 401
Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 693
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)

Hästrelaterat

Tillbaka