• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare miss_strandberg
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 29
  • Visningar Visningar 2 565
M

miss_strandberg

Hej! är det någon som har lust att kommentera? :)

*snälla tack* :D

7742841.jpg

Sv: Bilder :)

Härlig häst! Jag har inte så mkt att kommentera, mer än att det ser ut som ni kommer lite stort på hindret, kanske hade kunnat klämma in ett språng till. (Eller så är det bara bilden som luras)

Tycker dt ser ut som om han hoppar lite för tidigt. Annars är det en jättefin häst ;D

Inte så jättebra bild att kommentera:crazy: , men jättehäftig häst :love: Kul med kallblod som är duktiga på hoppning :)

Inte så jättebra bild att kommentera:crazy: , men jättehäftig häst :love: Kul med kallblod som är duktiga på hoppning :)
Precis! ;)

Kan knappt vänta tills jag börjar hoppa min :love: Snart 4-årig Nordsvensk/Eng.fullblod. Grundinriden och mkt jobbad från marken. Även löshoppat.. Läängtaar!

Härlig häst! Jag har inte så mkt att kommentera, mer än att det ser ut som ni kommer lite stort på hindret, kanske hade kunnat klämma in ett språng till. (Eller så är det bara bilden som luras)

ja, han har lite svårt med att bedöma avståndet men han är inte hoppad så mycket :) men det blir bättre :D

Ser ju ut att bli allderleds för tajt med ett till, då skulle h*n komma i botten istället då... Då får man ändra sin anriding/väg, nästan gång istället. :)

Jo, det är ju det jag menar, så som den hoppar på bilden hade det inte gått, det där får man ju ändra i anridningen. :)

Liknande trådar

Dressyr Forskargruppen som skrev brevet till FEI med ”concerns” om dressyren har nu gjort en YT presentation med bilder, hänvisningar till...
Svar
15
· Visningar
1 244
Senast: Badger
·
Utrustning hej! är veredus pro jump ll bakskydd tillåtna i hoppning för storhäst på 8 år, och isf i vilka klasser? behöver hjälp att tolka tr😊🙈
Svar
2
· Visningar
398
Utrustning Hej! Jag har nyligen köpt en ny hopphäst, sto 13 år hoppar upp till 140. Hon flyttade hem till oss för snart 4 månader sedan. Upptäckte...
Svar
1
· Visningar
257
Senast: Nevermind
·
Utrustning Hej jag är tjej på 168cm som rider islandshäst, min islandshäst är runt 144cm och jag skulle vilja testa tävla på honom. Har en... 2
Svar
20
· Visningar
1 627
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka