Bukefalos 28 år!

Bildförminskningen funkar inte

Migo

Trådstartare
Den automatiska bildförminskningen fungerar väldigt sporadiskt för mig, ibland går det bra men väldigt ofta blir sidorna helt oläsliga pga extremt breda bilder som gör att man får scrolla flera sidbredder.

Är det ett lokalt fenomen eller är det fler som har problem? Om det är lokalt, vad kan orsaka det?
 
Sv: Bildförminskningen funkar inte

Jag upplever det bara i några sekunder under tiden som bilden laddas, då rör det ofta en jätte stor bild när internet segar sig. Sen förminskas den direkt. Mao inget problem för mig.
 

Liknande trådar

Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 672
Senast: Fiorano
·
Övr. Hund Flatte/labbe blandning på 4,5 år. Vi har inte kastrerat tidigare pga att han inte visar några tecken på ilska mot andra hanar och...
Svar
17
· Visningar
1 908
Senast: Rugge
·
Utrustning Jag är vilse i bettdjungeln... Fullblodet går på PeeWee-bett, hon har även haft ett 3 delat fullcheek nångång samt testat 3 delat...
Svar
18
· Visningar
1 105
Senast: tuaphua
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
2 040
Senast: Stereo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp