Bukefalos 28 år!

Bildförminskningen funkar inte

Migo

Trådstartare
Den automatiska bildförminskningen fungerar väldigt sporadiskt för mig, ibland går det bra men väldigt ofta blir sidorna helt oläsliga pga extremt breda bilder som gör att man får scrolla flera sidbredder.

Är det ett lokalt fenomen eller är det fler som har problem? Om det är lokalt, vad kan orsaka det?
 
Sv: Bildförminskningen funkar inte

Jag upplever det bara i några sekunder under tiden som bilden laddas, då rör det ofta en jätte stor bild när internet segar sig. Sen förminskas den direkt. Mao inget problem för mig.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
1 762
Senast: Myrten
·
Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
4 298
Senast: skogaliten
·
Hästhantering Hej! Jag har sedan ett tag tillbaka varit medryttare på ett äldre sto som trots sin ålder är väldigt pigg och glad i ridningen. Hon går...
Svar
6
· Visningar
596
Senast: tessan.g
·
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
2 620
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp