Bildtråd 2010

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd 2010

Jag tänker som du. Jag vill ha en vild natur omkring mig och jag brinner för rovdjurens existensberättingande!

Men jag blir naturligtvis ändå enormt lessen när lon och räven har tagit flera av mina älskade katter... :cry: Men jag vet inte vad man skulle kunna göra åt det. Nu kallar jag in katterna i panik innan skymning och låter ingen bo i stallet ens (med musinvasion som följd) vilket ju är helt knäppt men jag VILL inte bli av med fler av mina bäbisar... :(
 
Sv: Bildtråd 2010

Allmant knapplan:

AMBA0302.jpg



O en sarskild halsning fran Niner

AMBA0303.jpg
 
Sv: Bildtråd 2010

nepp, de ar alla oskodda. Yeller var skodd en period i somras efter att han lyckats slita bort en bit men forutom sadana tillfallen ar de alltid oskodda. :) Rids det pa superackligt underlag slanger vi pa goofyboots, kommer inte ihag vad de heter pa riktigt lol
 
Sv: Bildtråd 2010



url=http://www.pixbox.se/pic31873012]
31873012.jpg
[/url]











....lite snö har vi fått i Western Götland också, gammeldamen njuter :D
 
Sv: Bildtråd 2010

Men åh!
Det där var mig en bastant dam! Ge mig! :love:

Vi kan byta! :angel:




KL*
Lite tråkiga, mörka, suddiga och .. nämnde jag tråkiga? bilder från oss.
Tycks bli så på vintern.. Borde investera i en ny kamera. ;)

31873435.jpg


31873436.jpg


Och här har vi inte mycket att komma med i den här tråden! :D
31873437.jpg
 
Sv: Bildtråd 2010

"Jag vill flytta hem till Malumbub..."



:D

Jag ser honom Varje dag... och varje dag slar det mig att han latt ar en av de gulligaste hastar jag nagonsin sett! :love: Sa honom far du inte :P ..en vacker dag ska jag anamma upp modet att rida honom, jag ar overtygad om att jag kommer glomma vad han kan for den dar Sockersota uppsynes skull... Kommer alltid upp med spetsade oron for att fa sitt kel, det basta han vet ar att bara sta jamte en och mysa. O sa alskar han barn! Han skyddar dom som om han var en hund - gar man ut med en bebis i famnen sa kommer han pa en gang och ser till att inte de andra mer brotiga pojkarna kommer for nara det lilla livet :rofl: :love: (jaaa.. jag ar lite kar i honom... lol)
 
Sv: Bildtråd 2010

Haha Aldrig att jag kommer att släppa denna tjeja någonsin!

tack alla,hon är fantastisk på alla sätt och vis.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag har ett 7 år gammalt sto, aldrig tidigare varit dräktig. Hon betäcktes förra sommaren (14 juli) men konstaterades senare på...
Svar
8
· Visningar
992
Senast: Alexandra_W
·
Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
2 253
Senast: Karro-Lina
·
Bukefalos Såhär gör bukefalos jätteofta för mig. Många gånger måste jag också uppdatera sidan innan jag kan lägga in bilder eller posta, men det...
Svar
8
· Visningar
518
Senast: Alexandra_W
·
  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
7
· Visningar
1 550

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Föl 2023
  • Dressyrsnack 17
  • Galoppombytenas mysterium (utbruten ur Dressyrsnack)

Omröstningar

Tillbaka
Upp