Bildtråd bomlösa sadlar!

Sv: Bildtråd bomlösa sadlar!

Här är förresten en bild på Trekkern när den ligger på en svankig fölmärr. Om ni har fantasi, tänk bort kulan...

folmarr.jpg

(är ändå imponerad hur hur bra sadeln faktist ligger med de speciella förutsättningar hästryggen erbjuder)

Märren eller sadeln? :D

(faktiskt bägge! BW; den finska återförsäljaren har riktigt fina bilder på sadeln när den ligger på dressyrhästar in action, den är verkligen supernice sadeln!)

Jag råkar ha en förkärlek för gamla fölmärrar, har ju två själv! ;) Nej allvarligt, jag är helnöjd med min Kari Flex, men den sadeln var faktiskt riktigt snygg!

Kan du PM:a mej adressen till finska ÅF? Så jag kan spana in den in action! :bow:

Liknande trådar

Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
5
· Visningar
346
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 543
R
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 937
Senast: Sezziyanen
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 172
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka