Bildtråd nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd nr 7

Den absolut nyaste bilden på mig, före tävling igår därav den vita kragen ;) En heeeelt naturlig bild på mig :d

-Herregud vad alla är snygga förresten :nailbiting:

8d8bbf3aca8e11e2a1fa22000a1f9261_6.jpg

kl

Hemgång igår/natt. Jag till vänster, min kompis är numera förbjuden att stå bredvid mig då jag ser ut som en jätte!!! :eek:
934867_10151503097668789_910414470_n.jpg

Hon kan med lätthet knäcka extra som mitt vänstra bröst om det skulle knipa någon gång :p

Vad skicklig du är som målar i själv, var helt dundersäker på att det var tatuerat :D

Den nya blåa smileyn är verkligen störtrolig, jag kan liksom tänka mig hur du gör den minen i förskräckelse :rofl:

Vad fin du är och vilka härliga bilder! Dessutom älskar jag dina tatueringar, helt underbra:love:

*kl*
Två nya bilder på mig från samma tillfälle, dock har den ena fått gå genom ett litet instagram-filter :D
69570b7ccba311e2962a22000a1f930e_7_51ac86cbddf2b32931686914.jpg

img_9163redd_51ac87139606ee075f7d4593.jpg

+ Nelliz_Benni

Sjukt snygga!

På g med väninna till hennes föräldrar för grillkväll! Blev möjligen lite mycket studentvarning men alternativet i det strålande sommarvädret var svart klänningen med svarta skor...

IMG_26321.jpg

Du är verkligen jättefin! :)

Häromdagen, konstig vinkel men tyckte om den ändå.

Senast ändrad:

Du är toksnygg!! Eller; "jag ska gifta mig med dig och föda dina barn" som min kompis hade sagt, haha!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 713
Senast: MJLee
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok En kompis kontaktade mig och frågade om jag inte ville hänga med och rida tur på islandshäst. Först skrattade jag och sa att jag är för...
Svar
0
· Visningar
1 164
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var lite fräck i mitt sista blogginlägg och stack ut näsan och skrev att det skulle bli svårt att toppa den riddagen. Men det gick...
Svar
0
· Visningar
262
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 569
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka