Bukefalos 28 år!

Bildtråd - Selfie

Sv: Bildtråd - Selfie

KL

Kul tråd ^^

photo.php


Räknas denna? :p
Drakhästen sussar sött i mitt knä medan monsterponnyn tar vaktpasset och ser till att inga feta kossor kommer för nära! :D
 
Sv: Bildtråd - Selfie

kl

Min vildhäst blir väldigt bra på selfies! Han har bara lite stort huvud ibland så han får inte plats men denna tyckte jag blev riktigt bra från dagens longering (häst som sprattlar runt i något som ska likna cirklar snarare..).

392ad604890311e3800a0e6f760c0b5b_8.jpg
 
Sv: Bildtråd - Selfie

Hm... Glömde att jag faktiskt kan ändra och få kameran på skärmsidan av mobilen :p

 
Sv: Bildtråd - Selfie

kl

Trots hans lilla huvud så kommer det aldrig med helt i bild. Eller också så har jag för korta armar :p

1c0c4bde845311e3a93d1297884b2c1a_8.jpg
 
Sv: Bildtråd - Selfie

jag har skaffat några genom åren ^^
Mys_dag_med_trafik_traning_Gatt_ca_1_mil_idag_med_palle_och_han_skotte_sig_suverant_Inte_minsta.jpg

Uteritt_avklarad_pa_Lilleman_Varan_forsta_riktiga_D.jpg

Du_har_funnits_hos_mig_i_lite_mer_an_4_ar_nu_nar_du_kom_sa_motarbetade_vi_varandra_sa_mycket_jag.jpg

Jaha_killen_pa_mandag_flyttar_vi_tillbaka_till_lilla_osterfarnebo_igen_Gammalt_stall_for_mig_men.jpg

sista selfien kan ju disuteras om den är godkänd eller inte ^^
 
Sv: Bildtråd - Selfie

Men nu måste du ju berätta vart du har köpt denna manick..:d Passar den till alla kameror eller bara till en viss sort?

Mvh Domino_s
 
Är nog sämst på att ta selfies med häst. Armen räcker helt enkelt inte till!
Världens bästa monster och jag dagarna innan hon fick somna in. :love: :cry:
20140208-104853.jpg
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej alla Bukefalos..are? Mitt namn är Brunte och jag är ny här. Det är såhär att jag är en tjej på 25+ år som har ridit till och från...
2
Svar
21
· Visningar
4 375
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
1 003
Senast: Crossline
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 656
Senast: verser
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 809
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp