Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
skulle funka tror jag!Fick för mig att försöka se hur jag skulle se ut med lugg
![]()
Du skulle passa jättebra i lugg!Fick för mig att försöka se hur jag skulle se ut med lugg
![]()
Dom där örhängenaIgår...
![]()
Jag märker till min förvåning att jag tycker att alla här är snyggast på de bilder där de är osminkade/ofixade eller bara lite sminkade/fixade... Betyder det att jag har blivit min egen mormor (som ogillar smink)?![]()
Jag till vänster
![]()
![]()
![]()
Vad du ser frisk och fräsch ut!
Tacknaturligt rouge från -18 graders kyla gör susen. Haha.
Eftersom det är kallt som fan och jag känner mig levande död så drömmer jag mig tillbaka till varmare och mer sprudlande tider.
![]()
Härlig action bild! Känns som att det ligger mkt känslor i den bilden![]()
Jag märker till min förvåning att jag tycker att alla här är snyggast på de bilder där de är osminkade/ofixade eller bara lite sminkade/fixade... Betyder det att jag har blivit min egen mormor (som ogillar smink)?![]()
Det är ju högst personligt, men jag håller med dig! Har speciellt svårt för när det blir för mkt foundation/puder och så på huden. Ofta tycker jag det blir "för mkt" även om man hittar rätt nyans (vilket väldigt få faktiskt verkar göra). Sen har jag aldrig fattat detta med "couturing". Det kanske möjligen kan funka på bild men har aldrig tyckt det sett vettigt ur IRL. Mvh tant
Personligen sminkar jag mig nästan bara med läppstift, ytterst sällan lite marcara, men på läppstift gillar jag starka färger! Tycker det livar upp!