Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så fina ni är!
Men, vad söta ni är! Vad är det för sorts hund?
TackSå fina ni är!
Ah, gissade att det var vavva i. Men andra delen var oklar.Tack
Poppy är en blandning mellan pudel och chihuahua
Hennes föräldrar är båda 50% pudel och 50% chihuahua så jag vet inte hur många % Poppy är men hon har helt klart fått det mesta av utseendet och mycket av psyket från chihuahua. Hennes syskon är jätteolika varandraAh, gissade att det var vavva i. Men andra delen var oklar.
Jättesöta båda två iaf!
Hennes föräldrar är båda 50% pudel och 50% chihuahua så jag vet inte hur många % Poppy är men hon har helt klart fått det mesta av utseendet och mycket av psyket från chihuahua. Hennes syskon är jätteolika varandra
Tack!
Visa bifogad fil 10796
Hon tackar så mycket! På den bilden ser man inte att hon är vindögd. Ögonen är liksom för stora för huvudet så de pekar lite utåt. Vi brukar kalla henne för crazy eyes efter karaktären i Mr DeedsMen guuuud så söt! Ögonen, nos/mun och öronen. Åh!![]()
Fin voff. Puff (på bild) är chihuahua /papillon . Gammal dam numera.Tack
Poppy är en blandning mellan pudel och chihuahua
Jättesöt! Jag har en pudel/papillon ocksåFin voff. Puff (på bild) är chihuahua /papillon . Gammal dam numera.
Mannekängar i nytt täcke.
Håller på att stretcha så blev inspirerad av @Tranan att lägga upp bild. Det går långsamt framåt
Visa bifogad fil 10863
Det känns nästan så när jag tar iatt du inte går av på mitten!
Jobbigt att ha det så.Det känns nästan så när jag tar i XD men det är enda sättet att få min kropp att verkligen slappna av
Det är rätt skönt faktiskt. Blir mjuk och avslappnad i kroppenJobbigt att ha det så.