• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare sweep
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 299 575
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd

Du är verkligen GRYMT snygg! !! Passar nog i vilken frisyr som hels men jag tycker du ska ha håret borta från ditt vackra ansikte så mycket som möjligt. Du är en av de få som skulle kunna passa med typ stram bakåtkammad frisyr. Kanske i någon mer askblond färg? Fantastisk panna och käkben, visa dom!

Tack så mycket :o

Tänkte mig färga håret i en mer guldig blond igår, men se det ville inte mitt hår alls ty det blev helt förstört. Visade det för en frisör som jobbar där färgen köptes och hon var helt frågande till hur det kunde bli så och det var bortom räddning, så nu är jag snaggad :cautious:

snaggen_zps9d6ba023.jpg

Är väl inte allt för förtjust i att knappt ha något hår kvar och färgen är lite skum nu dessutom, men det växer ju ut så småningom som tur är..

Vet inte om den dåliga bilden försvinner som tänkt eftersom den är raderad från photobucket, men tänkte visa på nån nytagen bild av eländet

KopiaavDSC_0508_zpsd67c9b70.jpg

KopiaavDSC_0507_zpsd29014c5.jpg

Senast ändrad:

Tack så mycket snälla ni :love:

Tycker själv att det ser gräsligt ut, men snart kanske jag slipper eländet för den svenske återförsäljaren av färgen som totalsabbade mitt stackars hår ringde idag och de står för äkta löshår som jag kan använda tills mitt eget vuxit ut.

Jag gillar att ha hår på huvudet, trivs med det och tycker att jag ser bra mycket bättre ut dessutom, så det nappade jag på och det innebär att när jag är ute bland folk så har jag faktiskt en valmöjlighet om jag ska visa mig med eller utan hår :D

Just nu är jag inte alls bekväm med att vara hårlös, det var ju inte frivilligt liksom..

Ditt hår var tidigare ganska hårt blonderat och har så varit i många år? Det kanske inte bara är färgens fel?

Jag tycker du klär väldigt bra i snagg. Det är långt ifrån alla som gör det, en del ser sjuka ut men på dig och med din ansiktsform och huvudform var det riktigt riktigt snyggt. Jag förstår att det känns jobbigt att snagga så, men attans vilken power du fick av den frisyren!

KopiaavDSC_0048_zpsb9367602.jpg

Min helt egna hårfärg som jag haft sen liten. De gånger jag färgat håret så har jag färgat det mörkare blond, precis som jag skulle göra den här gången.

Jag var lika lintott jag i den åldern, men tyvärr mulnade det på med åren. Du har ju pigment i ansikte och ögon så jag förutsatte att du var blonderad.

Ögonbrynspenna, mascara och en bra foundation och lite lagom solande gör underverk ;) Jag är ju inte albino, men väldigt ljushårig överallt och det finns det fler i släkten som är så det är nog genetiskt.

Har varit och fått det enorma hårsvallet :angel: enhetligt färgat och valde en mer lite mörk variant av honungsblond nyans före den oreangeaktiga som var efter den misslyckade färgningen :up:

140416-moi-1_zps550be062.jpg

Fotat igår, så tämligen färsk om än inte den absolut bästa kvaliteten på bilden och nu har stråna minsann blivit lite drygt 1 hel cm långa..

Nåja, kärleken tycker att jag är så fin så ändå :love:

Jag tog en selfie för 2 veckor sedan när jag samlade in data till ett forskningsprojekt... Passade på när mina observationsobjekt ändå bara låg o sov... :D

993083_10152042141944562_950832054_n.jpg

Jag hade fotograf med mig på jobbet förra veckan. Det blev ett fotoreportage på temat "skitiga jobb" ;)

10356309_509852269141633_2424273873425686966_n.jpg

1486732_509852312474962_7367263016609474971_n.jpg

10385414_509852362474957_968726852115322208_n.jpg

10410545_509852245808302_4272449268454301477_n.jpg

Inte så glammigt att klippa får i >25 graders värme...

Jag hade fotograf med mig på jobbet förra veckan. Det blev ett fotoreportage på temat "skitiga jobb" ;)

Inte så glammigt att klippa får i >25 graders värme...
Wow! Klippa får skulle jag vilja kunna. Någon gång ska jag ha får och göra mitt eget garn. Då skulle jag få så mycket garn till mitt stach, mohahahaha!

Brukar oftast lägga bilderna på ungdom bara (inte insett att jag börjar bli gammal ;) ) men kan väl bjuda er på en bild också haha!
Varit på 1års kalas idag!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera... 2
Svar
20
· Visningar
1 910
Kropp & Själ Jag köpte en duschkräm från Rituals häromveckan och provade den första gången i onsdags, luktar gott och allt var okej. Men sedan...
Svar
15
· Visningar
617
Kropp & Själ Jag kunde verkligen inte komma på en vettig rubrik här, men: Jag väljer att äta växtbaserat, så mycket jag bara kan. Frågan handlar nu... 2 3
Svar
58
· Visningar
2 421
Mat Mitt äldsta barn fyller 20 :nailbiting: 😵‍💫🥳 och jag vill baka en riktigt god tårta. Jag gillar att baka och brukar ta i lite när nån i... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 488
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka