Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har en taklampa som lyser lite snett ner på mig vilket ger en lite lustig effekt, men som synes så växer stråna ut så sakteliga fast jag har klippt det på sidorna och bak några gånger
Delar med mig av en vardagsbild från stallet - vår stallkatt är väldigt kelsjuk. Jag skulle gå ut och ta in hästen, ropade på dom eftersom jag inte vill gå och leta i mörkret, la ena handen på en stängelstolpe medan jag väntade. Då sprang katten snabbt efter mig och klättrade envist upp på stolpen och sen över min arm till mina axlar.
Gick inte att motstå att kela lite då i väntan på att hästarna skulle bestämma sig för att komma.
Såhär såg jag ut när jag gick ut och dansade med @LadyCovergirl förra lördagen
(Det är även hennes hund jag lånat som prop på bilden, lite av sminken var hennes med nu när jag tänker efter..)
Sexiga jag. Har gått ner ganska kraftigt i vikt på sista tiden Men mer på g! Och håret är extremt på vift. Tanken är att spara och skänka när jag uppnått ett viktmål i framtiden.
Tog mig tid att fota lite efter jag klippt mig för att fira hur nöjd jag är med mina ändar även om jag förlorat lite i längd, de är så mycket friskare och tjockare nu.
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...