• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare sweep
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 299 576
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sjuk och allmänt misserabel = idag (och de senaste och de närmast kommande dagarna) nerbyltad på soffan under varma filtar och bara slöar

unnamed_zps1bdd364b.jpg

Nya glasögon-selfie

150107-fb-bild_zpsace5322c.jpg

Inget fel på mina gamla förutom att det ugnsrengöringsmedel vi använder på jobbet är rätt frätande och att få det på glasögonen gav ett inte så bra resultat = nya glasögon var av nöden!

Idag har jag lapat sol hela dagen,UNDERBART väder ute! :love: Nu känns det äntligen som om det efterlängtade våren knackar på dörren! :banana:

11044993_10204792705311684_6886267545400305008_n.jpg

@Miks bilder som jag tagit med mobilen i dåligt ljus säger inte sanningen ;)
Men jag tycker att hela mitt uttryck i ansiktet ser så "gammalt" ut. Svårt att förklara hur jag ser de.

@tornblomma de tror jag kan vara en bra ide. Jag vet inte alls vad jag ska göra med mitt hår. Just nu är de tråkbrunt med rödaktiga färger i topparna (köpte balsam med färg i och de tog bara i topparna)

Tycker att det blev jättefint @Springsteen ! Och vilka spiror du har! :d

Min käre K plåtade i kungsan i motljus häromdagen

kungsanoutfit.jpg
En fantastisk bild på många olika plan. Du rakt upp-å-ner, alla röda/skära/guldiga toner, håret i motljus, de rosa blommorna som en gloria i bakgrunden som matchar så perfekt, och ovanpå vårblomstret ett par i bakgrunden som är på väg att pussas (eller gräla?), och hon har en röd accent i sina glasögon och i en skymtande halsduk...

Ja just det, du har en hjärtväska också! Spring is in the air

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera... 2
Svar
20
· Visningar
1 911
Kropp & Själ Jag köpte en duschkräm från Rituals häromveckan och provade den första gången i onsdags, luktar gott och allt var okej. Men sedan...
Svar
15
· Visningar
617
Kropp & Själ Jag kunde verkligen inte komma på en vettig rubrik här, men: Jag väljer att äta växtbaserat, så mycket jag bara kan. Frågan handlar nu... 2 3
Svar
58
· Visningar
2 834
Mat Mitt äldsta barn fyller 20 :nailbiting: 😵‍💫🥳 och jag vill baka en riktigt god tårta. Jag gillar att baka och brukar ta i lite när nån i... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 496
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V