Tack så mycket!Så otroligt vacker och duktig du är.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack så mycket!Så otroligt vacker och duktig du är.
Haha, ni ser ut som Ninja TurtlesBjuder på denna som togs i regnskogen i somras
![]()
Vi grillade igår
![]()
Alltså, förlåt att jag skrattar åt er, men den där bilden gjorde verkligen min kväll!![]()
Varför kan det inte vara enklare att lägga upp bilder på Buke? Jag tycker att det är så krångligt att ladda upp en bild någonstans och sen länka hit. Jag har liksom ingen bra stans att ladda upp bilder heller.
/Tröttast och typ grinigast.
Bra musikval!Hade lite tråkigt ett tag. Så jag tog och redigera ihop ett kort litet klipp där en lite för långhårig Hero cyklar i Virginia Beach i USA. I originalet så cyklar jag tillbaka å smilar mot kameran. Men jag tyckte hunden va så mkt sötare så han/hon fick avsluta klippet.
Häftigt! Är du brandkvinna?
Läcker bild. Du påminner mig om hur jag var för 30 år sedan. Tennstopet o Riche samt lördagsbrunch på Viktoria, bestående av Blody Mary.Haha så "all in" ändå @Seabaz !![]()
Blev rätt nöjd med denna bild när vi plåtade till bloggen idag (inte för att den är snygg, men snyggt fångat liksom!). Bilden är från instagram, bloggbilden blev så jävla stor att lägga in...
![]()
Läcker bild. Du påminner mig om hur jag var för 30 år sedan. Tennstopet o Riche samt lördagsbrunch på Viktoria, bestående av Blody Mary.
PMa mig din adress så kan jag skicka dig en massa vintage (o annat), du får stå för portot.
Redo inför den hemska hösten och vintern med ny kappa och nya skor
![]()
![]()
Visst är den :-D Den är från H&M men jag har köpt den på second hand så vet inte om den fortfarande finns att köpaÅh, vad fin kappa! Vart har du köpt den?