R
Raderad medlem 68338
Åh det ska du inte ha, har själv haft ångest för att jag velat ha lugg sedan du klippte dig för att de är så snyggt!![]()
Haha åh tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh det ska du inte ha, har själv haft ångest för att jag velat ha lugg sedan du klippte dig för att de är så snyggt!![]()
Färgen jag köpte kallades askblond, hade tänkt slänga i den färgen innan jag drog i något mer grått men jag antar att mitt hår var ljust nog för att det skulle bli ganska grått! Tror att det finns en risk att det blir mörk askblond när jag tvättar håret ett par gånger.
![]()
Ja precis! Shampoo och conditioner! Min mamma har blivit gråhårig (naturligt) och använder den också för att ta bort gula toner som kan uppstå också i grått hår. Hon är också jättenöjd!
![]()
![]()
Tufft och snyggtInnan gårdagens julbord, bra smink och dåligt ljus är rätt tacksamt
https://www.pixeltopic.com/image/aiwwbkbofdepfsj/?size=full
Ja, det är kul! Fast jättesvårt ibland. Och AJ! Hur lyckades du med detFast det är ju kul att sy själv tänker jag @Lyan , om man kan det alltså! MVH sydde fast mitt finger i symaskinen senast jag testade![]()
Vilka sötaFixat min gamla tatuering och gjort en ny
![]()
![]()
Tack :-DVilka söta![]()
snyggt .Den undre får mig att tänka på min hundFixat min gamla tatuering och gjort en ny
![]()
![]()
Skulle inte klara av detta!Fixat min gamla tatuering och gjort en ny
![]()
![]()
Skönt var det inte men det gick så snabbt att det var uthärdligtSkulle inte klara av detta!
Tack!snyggt .Den undre får mig att tänka på min hund
Vi kan byta. Mitt fastnar hela tiden under ryggsäckens remmar och just nu är salvan på tatueringarna![]()
Någon som vill ha ett självlockithår? Fruktansvärt billigt i dag!
Förstör bara ditt hår genom att snagga det så fort jag får råd. Men tror att jag skulle gilla färgen.Vi kan byta. Mitt fastnar hela tiden under ryggsäckens remmar och just nu är salvan på tatueringarna![]()
Vad jag känner igen mig. Skitjobbigt med hår som inte gör som det är tillsagt.![]()
Någon som vill ha ett självlockithår? Fruktansvärt billigt i dag!