• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare sweep
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 299 569
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har sytt mina första leggings :laugh: Långt ifrån perfekta men de går att använda iallafall. Bubble undrar vad jag gör :rofl:
24177096_1638693999527169_1642099286629049705_n.jpg

Tack! Är lite gula toner kvar men har kämpat för att gå från svart till grått utan att tappa håret så jag är nöjd.

Det är en process! Har du testat Fudge shampo och balsam som tar bort gula toner skonsamt? Håret förstörs inte som med många silverprodukter utan känns mjukt och fräscht och inte torrt!

Färgen jag köpte kallades askblond, hade tänkt slänga i den färgen innan jag drog i något mer grått men jag antar att mitt hår var ljust nog för att det skulle bli ganska grått! Tror att det finns en risk att det blir mörk askblond när jag tvättar håret ett par gånger.

nzqnJmi.jpg
Det där är typ min naturliga hårfärg :D, det är så kul att man plötsligt är inne efter att det varit det värsta som finns att vara råttis ;).

Senaste från bloggen. Försöker göra en lite cool men ändå tantig pose, going with the flow mvh 35 plus osv #yolo :rofl:

24177899_130262937652702_5050172655743795200_n.jpg

24254433_133808447335177_5993734824160919552_n.jpg
Jag hade också velat våga klä mig så coolt och precis som jag velat! Men dels vågar jag inte för att jag ofta vill hålla mig som en går liten mus som inte syns och dels blir det för dyrt och svårt för mig att köpa det jag vill ha. Så därför blir det att jag syr så mycket

Alltså du passar så jävla bra i lugg. Och den där jackan vill jag också ha.:love:

Åh tack! Har haft lite lugg-ångest-kaos sista veckan. Känns som att den känns helt fel så det var en juste kommentar just nu!
Jackan hittade jag på jobbet och ingen verkade kännas vid den så tog hem den efter 6 månader typ :laugh: Ingen har gjort anspråk på att äga den efter det heller :rofl:

Åh tack! Har haft lite lugg-ångest-kaos sista veckan. Känns som att den känns helt fel så det var en juste kommentar just nu!
Jackan hittade jag på jobbet och ingen verkade kännas vid den så tog hem den efter 6 månader typ :laugh: Ingen har gjort anspråk på att äga den efter det heller :rofl:

Åh det ska du inte ha, har själv haft ångest för att jag velat ha lugg sedan du klippte dig för att de är så snyggt! :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera... 2
Svar
20
· Visningar
1 910
Kropp & Själ Jag köpte en duschkräm från Rituals häromveckan och provade den första gången i onsdags, luktar gott och allt var okej. Men sedan...
Svar
15
· Visningar
617
Mat Mitt äldsta barn fyller 20 :nailbiting: 😵‍💫🥳 och jag vill baka en riktigt god tårta. Jag gillar att baka och brukar ta i lite när nån i... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 486
Senast: Capybara
·
Skola & Jobb Hej! Skakade liv i det här gamla användarnamnet eftersom jag tycker frågan är något känslig och vill inte använda mitt vanliga. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 961

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka