• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare sweep
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 299 575
Status
Stängd för vidare inlägg.
Det finns det! Jag hade faktiskt en vän som hade bruna linser under en period, och det var riktigt snyggt! Men själv trivs jag bäst i lite mer äkta. Räcker med smink och att slinga håret :D Färgade linser, löshår, nagelförlängning osv. har aldrig riktigt varit min grej.
Färgade linser funkar som solglasögon.

Julfest förra helgen! :love: Jag fyller 30 om några månader och när jag tittar på den här bilden så tycker jag att det syns, och jag älskar det. Jag tycker att mitt ansikte får mer karaktär med åren.

IMG_7598_zpsk24yv4o7.jpg

Ja, i alla fall om man jämför med denna lillpingla :D

Sandra096.jpg
Jag håller med! Framför allt när det gäller dig, men jag upplever det likadant med mig själv. Gillar att bli äldre, och att äntligen börja se vuxen ut. :D

Vad är du rädd för?

Jag tycker faktiskt att det är rätt skönt att bli äldre, få ett annat perspektiv på ting och saker än jag hade som yngre :)
För att jag inte är redo att bli äldre. Jag har inte levt överhuvudtaget utan livet har bara sprungit iväg och jag är kvar i början av tjugoårsåldern mentalt

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera... 2
Svar
20
· Visningar
1 910
Kropp & Själ Jag köpte en duschkräm från Rituals häromveckan och provade den första gången i onsdags, luktar gott och allt var okej. Men sedan...
Svar
15
· Visningar
617
Kropp & Själ Jag kunde verkligen inte komma på en vettig rubrik här, men: Jag väljer att äta växtbaserat, så mycket jag bara kan. Frågan handlar nu... 2 3
Svar
58
· Visningar
2 376
Mat Mitt äldsta barn fyller 20 :nailbiting: 😵‍💫🥳 och jag vill baka en riktigt god tårta. Jag gillar att baka och brukar ta i lite när nån i... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 488
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka