Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då skulle jag skita i att posta i sådana forum!
Strunta i vad såna tråkmänniskor säger och klä dig i det som du trivs i och känner dig fin i![]()
Då skulle jag undvika de forumen om jag var du.
Men det ska du skita högaktningsfullt i. Klä dig hur du vill. Ha vilken hårfärg du vill. Men var snäll mot dig själv. Och vill man gå i kattonepice när man är 55 så gör man det. Eller så vill man ha kostym.
Låter som att de är inte så bra forum. Jag skulle undvika så negativa ställen.
Man får klä sig precis hur man vill (så länge man inte går naken offentligt vill säga), är det någon som har åsikter säger det mer om dom är det gör än den de har åsikter om. Man är inte äldre än vad man gör sig.
Själv känner jag mig fortfarande som en 20-åring i sinnet även om kroppen är äldre. Åldern är trots allt bara en siffra.![]()
Och tofsar på bröstvårtorna...Det gör inte jag, men jag har flamingos och enhörningar och prickar och rosarutiga kängor.
Det tycker tyvärr inte jag. Läser dessutom lite överallt att man absolut inte bör klä sig så som jag vill när man är över 25
Men åh tack så mycket!!!Igen - ditt hår är så fantastiskt fint!![]()
Okeeeeej, men du, det är dom som äger det problemet och inte du. Jag mötte en minst sagt färgglad tjej i affären förra gången jag handlade där och var bara tvungen att berömma henne och jag sa "det behövs fler färgklickar som du i världen som skiter i allt vad normer heter" och hon blev jätteförvånad och skitglad och gav mig en kram.Det tycker tyvärr inte jag. Läser dessutom lite överallt att man absolut inte bör klä sig så som jag vill när man är över 25
Exakt!Man är inte äldre än vad man gör sig.
Själv känner jag mig fortfarande som en 20-åring i sinnet även om kroppen är äldre. Åldern är trots allt bara en siffra.![]()
Vilken fin ögonsminkning!!![]()
Innan middag och julklappsbyte med vänner
eeh på min mobil är bilden på rätt håll men på min dator ligger den ner. Vid behov får ni vrida på huvudet. Saknar photobucket med no fuzz...![]()
Vilken fin ögonsminkning!!
Tack! Jag trivs i varma sminkningar. Om länken funkar är det bilder på sminket med ögonen stängda. Jag har inte lagt upp bilder här på år och dar och har inte hängt med riktigt i hur det fungerar numera...
https://instagram.com/p/BcvJUVHHSG0/
Jag får också kommentarer och komplimanger för mitt hår, mina kläder och mina naglar och blir glad då (fast krama någon hade jag inte vågat)Okeeeeej, men du, det är dom som äger det problemet och inte du. Jag mötte en minst sagt färgglad tjej i affären förra gången jag handlade där och var bara tvungen att berömma henne och jag sa "det behövs fler färgklickar som du i världen som skiter i allt vad normer heter" och hon blev jätteförvånad och skitglad och gav mig en kram.
Alltså, när folk inte får klä sig som dom vill då är det nåt allvarligt fel på dom som kommenterar det.
Nej, på ögonen öppna. men fint!
Håret är väldigt snyggt.Jag idag
![]()