• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare sweep
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 299 569
Status
Stängd för vidare inlägg.
@Lyan förlåt men :rofl: Blir ju liksom seriefigursaktigt :crazy:
Det sjuka är att det finns folk som försöker övertyga alla om att de faktiskt ser ut så :crazy:
Det där var verkligen ingen förbättring från ditt originalutseende. Mycket finare innan!

Hmm har du haft V-formad lugg nån gång? Skulle passa din stil :)
Tycker du inte? Jag tyckte att det blir jättefint :D Eller inte :rofl:

V-formad lugg?
:p

Jag är en alien!! :rofl:
20180206_190452.webp

Förut har man ju behövt lägga upp bilderna någon annanstans och sen länka dem från inlägget.
Nu när man skriver ett inlägg finns ”ladda upp fil” som alternativ, ligger precis till högre om svara knappen. Mycket smidigare!
Var tvungen att prova. Detta var enda nya selfiesen (stavas det så?) jag hittade. Var på kurs och roade mig lite :rofl:
A13715A4-C2D0-49DD-A935-98DE5AE5610E.webp

Det gör min mobil också, men jag kan åtminstone ställa in hur mycket det filtret ska påverka. (Kan även ställa in så att det blir smalare ansikte och större ögon :grin: ) kanske går att ställa in det där på din mobil också?

Jag har allt avstängt men den mjukar upp lite ändå, precis som hos dig.

Det är ju högst personligt, men jag håller med dig! Har speciellt svårt för när det blir för mkt foundation/puder och så på huden. Ofta tycker jag det blir "för mkt" även om man hittar rätt nyans (vilket väldigt få faktiskt verkar göra :o ). Sen har jag aldrig fattat detta med "couturing". Det kanske möjligen kan funka på bild men har aldrig tyckt det sett vettigt ur IRL. Mvh tant :p

Personligen sminkar jag mig nästan bara med läppstift, ytterst sällan lite marcara, men på läppstift gillar jag starka färger! Tycker det livar upp!
Vad är coutouring?? Jag försökte googla men fick ingen bra definition.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera... 2
Svar
20
· Visningar
1 910
Kropp & Själ Jag köpte en duschkräm från Rituals häromveckan och provade den första gången i onsdags, luktar gott och allt var okej. Men sedan...
Svar
15
· Visningar
617
Mat Mitt äldsta barn fyller 20 :nailbiting: 😵‍💫🥳 och jag vill baka en riktigt god tårta. Jag gillar att baka och brukar ta i lite när nån i... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 487
Senast: Capybara
·
Skola & Jobb Hej! Skakade liv i det här gamla användarnamnet eftersom jag tycker frågan är något känslig och vill inte använda mitt vanliga. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 967

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka