Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Fruktansvärt trött häst efter att ha försökt fly undan monstren i vinbärsbuskarna hela passet. Jag tänkte mig ett kort lugnt pass på lina, i stället blev det total cirkus och ridbanan som är av gräs såg ut som efter en hästpolomatch…
Monstren har inte varit i buskarna på minst ett år, om inte mer. Dagen före var dom inte där, så jag hoppas de försvinner lika fort
Första riktiga passet på min nya, fina medryttarhäst som jag är så kär i
(och ja, jag är medveten om att mitt skänkelläge är kasst på denna bild - det är något jag jobbar på och den urgamla, slitna hoppsadeln hjälper inte direkt...)
Hjälpte dottern och ponnyn på ridbanan i kväll. De rider helst ut barbacka i skogen på långa tyglar men ibland lyckas jag få dom till ridbanan
Ponnyn var pigg busig och hade många egna åsikter om det här med att springa fint. Men efter mycket beröm och fjäsk så sprang hon lika fin som den fina lilla sagoponny hon är
Mina två gamlingar på 23år, de är halvbröder och har alltid fått vara tillsammans! Ljusa är en Connemara/Tinker och mörka är Connemara/halvblod, båda är ca 164cm
Hundavel & Ras Jo, jag har förstått på andra inlägg att du är pro-AI. Själv väljer jag att lyssna på dom experter som varnar för att utvecklingen borde...