• Gnägg
  • Trådstartare Trådstartare Vinur
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 160
  • Visningar Visningar 92 514

Bukefalos 30 år!

IMG_4725.webp

Först gick ID-kontrollanten i mig i spinn, eftersom jag ser att den är svart och färgen inte heter brunsvart utan svartbrun...
Sen tittade jag på bilden en gång till! Och nu kan jag hålla med dig! På samma sätt som denna är skitvit...
Visa bifogad fil 177010
Fel fel fel... gråskimmel :D

Iofs var Tima mest... lervit, gulvit, grönvit... så OK då... - skitvit.

Om jag inte minns fel, stod det svartskimmel i Fatimas papper...

IMG_9806.webp

Lille herr linfux skulle egentligen flyttat den här veckan. Men så fick köparna ett sjukdomsbesked och blåste av affären. Så nu får han gå här och se söt ut tills nån annan vill förgylla sitt liv med en lika delar sockersöt och smart morgan ❤️

Visa bifogad fil 177072

Lille herr linfux skulle egentligen flyttat den här veckan. Men så fick köparna ett sjukdomsbesked och blåste av affären. Så nu får han gå här och se söt ut tills nån annan vill förgylla sitt liv med en lika delar sockersöt och smart morgan ❤️
Hoppas han hittar ett superhem snart! Han är jättefin!
Brukar de vara lätta att sälja, morganföl?

Hoppas han hittar ett superhem snart! Han är jättefin!
Brukar de vara lätta att sälja, morganföl?
Det brukar finnas efterfrågan på dom, men att sälja häst i november känns aldrig lätt 🙈.
Jag tror ju massor på den här killen, han är så himla lättlärd, snygg och rör sig fint. Hade han varit ett sto hade jag velat ha honom kvar som egen lyxhobbyhäst. Imorgon ska vi till ridhuset och försöka få till lite filmer på hans gångarter, men det är svårare att visa fram personligheten och den är ju hans bästa drag 🥰

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka