• Gnägg
  • Trådstartare Trådstartare Vinur
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 160
  • Visningar Visningar 92 467

Bukefalos 30 år!

IMG_2704.webp

Den röda gullegrisen har flyttat hemifrån. Jag körde honom till hans nya hem, och han skötte sig som ett proffs både hela vägen i transporten och när han togs ut i sin nya hage 🩷. Han fattade direkt tycke för en häst på andra sidan staketet (där hans blivande flock går, han skulle få landa lite i egen hage först och släppas ihop med en av dom innan dom ska ut till resten)
IMG_2726.webp

Den röda gullegrisen har flyttat hemifrån. Jag körde honom till hans nya hem, och han skötte sig som ett proffs både hela vägen i transporten och när han togs ut i sin nya hage 🩷. Han fattade direkt tycke för en häst på andra sidan staketet (där hans blivande flock går, han skulle få landa lite i egen hage först och släppas ihop med en av dom innan dom ska ut till resten)
Visa bifogad fil 181072
Aj, vad det måste göra ont i hjärtat att sälja en sådan liten söt. 🥺 :heart

Två av mina går nu ”hemma” så man kan se dom från köksfönstret 😍. Stora gula fick lufta pälsen utan täcke medan hagen fixades klart, sen kom hon springande när det togs fram igen 😅.
Den lilla är också gul, nedärvt från stora gul som är mormor, men det syns inte så tydligt pga musblack
IMG_3190.webp

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka