Billiga Amerigo, prestige etc!!

Nej, men det var himla billigt! Vill ha en Amerigo, så himla skön att rida i!!

Ska du köpa?
Vågar men... Det känns ju lite långt bort.. :banana:
 
nja... vet inte om jag vågar.... måsta ju vara säker på att den passar!! :o Blir dyrt om man ska skicka tillbaks och byta.. Fast sidan har visst en utbildad sadelmakare som man skickar mank/ryggprofil till! Hade jag visst att en bestämd sadel låg kanon, så skulle jag beställa därifrån. :)

T.ex på min ena häst, Prestige passar perfekt på honom. Men nu är det unghästen som ska ha dressyrsadel..... :p
 
lite mer var det visst, just det priset var i pund, inte euro... men ändå MKT billigare än här!
 
Om jag minns rätt så... förutom frakten tillkommer moms om du köper som privatperson inom EU. Köper du från något land utanför EU tillkommer även ca 5% tullavgift. Kolla upp detta så att du inte får en tråkig överraskning när allt ska lösas ut!

Mvh San
 
appaloosa golden star för 8.000..!! .. d e tusen kr. billigare än här hemma, men undrar hur mkt frakt, tull osv kostar. annars så tjänar man ju på det.

kanske du kan åka till ridsportsaffär och prova ut sadel och bomvidd och sedan beställa hem?
 

Liknande trådar

Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 139
Senast: __sofia__
·
Kultur Lyssnar ju sedan ett bra tag tillbaka nästan enbart på P1 när jag kör bil, och det har aldrig varit några problem. Men, de senaste cirka...
Svar
9
· Visningar
499
Senast: Jeffery
·
Fordon För närvarande är det som skrivs nedan verkligen bara på spåna- och kolla-stadiet, men jag tänkte göra en tråd på Buke för att se om här...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 167
Senast: Otherside
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 217

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp