Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
[...]Ang personalpolitik så är det väl oftast SAS som strejkar och är missnöjda... Kvittar nog vilket bolag man väljer.
Har flugit med Ryan (inga dolda avgifter?) och Norwegian, nu i sommar blir det Norwegian igen, typ 700kr ToR inkl en väska och förvald sittplats![]()
Sen är det liksom ingen mänsklig rättighet att få flyga för en femhundring heller faktiskt.
Jag rekommenderar SAS, British Airways eller Norwegian. Då har du lite kundskydd om något oförutsett skulle hända. !
Korrekt.Mig veteligen är det ingen mänsklig rättighet att flyga överhuvudtaget.
Jasså? Senast jag flög BA öppnade deras bagagelastare min väska och plockade på mig av mina saker och när jag anmälde det fick jag bara veta att jag var dum i huvudet som hade saker jag ville behålla i det incheckade bagaget. Betackar mig jäkligt mkt för just BA faktiskt.
Ja, har lite dåligt samvete över att flyga RA hem, men stanstedt ligger ju så fasligt bra till från där vi är när vi ska hem.
Vi flyger SAS till England det var förvånadsvärt billigt.
Jasså? Senast jag flög BA öppnade deras bagagelastare min väska och plockade på mig av mina saker och när jag anmälde det fick jag bara veta att jag var dum i huvudet som hade saker jag ville behålla i det incheckade bagaget. Betackar mig jäkligt mkt för just BA faktiskt.
tycker iofs att de flesta som jag läste gnäller över olika extra kostnader som de fått betala, tex för utskrivning av biljetter mm, inte så mycket att klaga på anser jag då detta anges tydligt på RAs sida vilket de borde läst innan de reste.