Billiga klösmöbler

Sv: Billiga klösmöbler

Ja, det lättaste är att regga sig på engelska ebay, och sen logga in med samma uppgifter på tyska ebay, det är lättare att fatta vad man ska göra när det står på engelska ;) (om man inte kan tyska vill säga...)

Det auktioneras ut flera varje dag på e-bay, har man tålamod kan man få tag i ett riktigt billigt! :) Här är länken till han som säljer just den modellen (plus många fler modeller): http://shop.ebay.de/merchant/jago24online

Vad skulle vi göra utan vår kära Jago ? :D

Till alla:
Har också ett träd från jago fast ett mindre, den här modellen för att vara exakt http://bilder.afterbuy.de/images/67121/KBD003alleFarben.JPG Jag har dock byggt om min en hel del. Priset inklusive frakten från Tyskland blev ca. 650:-

Visa bilder på hur du har byggt om det då. Vi hade ett sådant förut, men det åkte i containern förra veckan till fördel för ett nytt.

Tack Nussikan för alla tips!
Nu lyckades jag kamma hem ett för 62,90 eur med frakt blev det 101.90 eur.
Beställde ett beigt som är snarlikt ditt träd, superfint!:D
Hur lång tid tog det innan du fick hem ditt?

Grattis! :) Det tog ca 2 veckor har jag för mig, det tar ju ett tag innan betalningen går igenom till det tyska kontot och när dom registrerat betalningen skickar dom den med en gång, sen tar det ju några dagar till Sverige :)

Du kan ju titta på www.braprylar.se, där har de flera snygga klösmöbler och är faktiskt riktigt billiga.

Har själv köpt från ebay i Tyskland tidigare tidigare men tyvärr med dålig kvalitet, vet inte om jag haft otur eller inte, men att skicka tillbaka den kostar flera hundra.

E-bay ; Tyska sidan, Jago24online
Köpte detta trädet för 905,- inkl frakt hem till dörren.
KBD009.jpg

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 692
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 744
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Hej! Upptäckte på morgonen när jag gick ut på tomten (vi bor intill skogen med några få grannhus runt om) att det låg kattpäls från...
Svar
12
· Visningar
5 603
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Jag kanske har skrivit om det förut, men jag tycker väldigt synd om min mors katt. Eftersom den inte bor hos mig kan jag inte helt styra...
Svar
16
· Visningar
2 224

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka