Billigast Sadelskåp

cactuspower

Trådstartare
Var kan man hitta billigast sadelskåp?
Jag vill gärna ha mina grejer inlåsta samtidigt är det trångt i sadelkammaren men jag tänkte lösa det genom att skaffa ett sadelskåp och ha sadeln inlåst i och helt enkelt förvara den där inne.
Tänker mig ett litet smidigt skåp på hjul, helst plast men kan ev. tänka mig plåt. Tänkte om man ändå kanske vill skaffa ett skåp att ha till transporten o dyl. så kan man ju lika gärna köpa ett och ha i sadelkammaren tsv.

För då kan jag ta den stora garderoben och ha täcken o dyl i, ta bort sadelhängarna utanför och försöka göra någon hylla eller dyl där i stället..

Men jag vill alltså veta var man får tag i billigast sadelskåp någonstanns. Har fått nys om ett i princip sprillans nytt Nordbox för 3500:- inkl. frakt känns eg. som mycket pengar att hosta upp men kanske är värt det? Dom brukar väll kosta runt 4500:- annars väll?

Sv: Billigast Sadelskåp

har nordbox och det är varenda krona!!
Får plats med mycket i det,och det är superlätt att flytt fasten det är fulllastat

Okej, får väll försöka skrapa ihop lite pengar då.
Det verkar ju vara väldigt bra.

har oxå en nordbox.. hade en sån tur att ja fick mitt när min kompis slutade med hästar..
Kanon o ha med sej på tävling

jag har ett Winnie.. det ser presis lika dant ut som north box.. men mitt kostade 4.200 men det va det värt!

Briggerts i Huskvarna säljer svarta plåtskåp för 600 kronor.

Var hittar man info. om dem? Eller vem ska man höra av sig till?
Finns de med på någon hemsida eller liknande? PM:a gärna om du inte vill skriva här.

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 655
Senast: Ajda
·
Anläggning Hej Jag har tänkt skaffa häst igen inom de kommande månaderna. Då jag inte har tillgång till mitt gamla privata stall så håller jag nu... 2
Svar
26
· Visningar
3 610
Senast: Angel
·
Utrustning Jag har i nuläget en Ifor 510 som är allt jag vill ha av en transport :), stor, stabil och med bra lösningar. Men.. jag saknar bil för... 2 3
Svar
50
· Visningar
12 819
Senast: Buck
·
Gnägg Hur ska jag tänka...? Stallet har 4 boxar ( vi har 2 ridhästar samt 2 shettisar för körning, alla hästarna går på lösdrift och kommer i...
Svar
7
· Visningar
1 743
Senast: pajaztar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • WE-tråden