Billigaste "cykel"ridhjälmen!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare emjo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 883
E

emjo

Tänkte skaffa mig en ridhjälm i cykelmodellen att ha till sommaren istället för min champion.
Så vet någon var dom finns billigast, antingen på nätet eller i en affär nära i Göteborg.:D

Sv: Billigaste "cykel"ridhjälmen!

Troxels är jättesköna! Jag gillar inte "cykelhjälmarna" alls, utseendemässigt då :o så jag sålde min (hade vunnit den i Hästmagazinet + att jag vann 5 st samt div. reflexvästar och täcken från Kefly från tidningen Min Häst till ridskolan).

Hade den ett par gånger i skogen dock och den var ruggigt skön att rida i. Rekommenderas varmt, om du är på jakt efter en sådan hjälm.
Annars ska Casco också vara riktigt bra, har hört mycket gott om dom!

Sv: Billigaste "cykel"ridhjälmen!

Ja snygga är dom ju inte men jag vill ha en riktig sommarhjälm och det känns ju som om dom är dom svalaste man kan ha.

Liknande trådar

Samhälle Jag vet ju att många lever utan bil, och att det är en lyx egentligen. Men jag har vant mig vid lyxen, dessutom nyproducerad bil, och... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
5 300
Senast: Amha
·
Fordon Jag sitter och slötittar annonser på bilar, ev. köpa min första bil. Kanske imorgon, nästa vecka eller kanske inte ens sker om flera... 2
Svar
21
· Visningar
988
Senast: Hermelin
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: cowgirl81
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
578
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka