Billigt rid/ländtäcke..

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare _malle__
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 430
M

_malle__

..var hittar jag ett sånt? Gärna med reflexer.

Jag såg en sida med bilder på reflexridtäcken som var billiga men hittar inte på den igen. Någon som känner igen? :bow:

Lillhästen i stav och Henrikssons ridsport har rätt så bra pris på ländtäcke(reflex)
Har nyss beställt ett sånt från Lillhästen i stav och jag är nöjd!

Jag skickade efter ett jättebilligt från börjes och trodde jag gjort ett klipp :cool: Men så fick jag ett mail där det stod att täcket utgått ur sortimentet...

har ett ländtäcke i fleece med reflex bak som ja köpte för typ 160 kr på börjes..

Köpte ett på Eko för 115 kr. Tunt men bra reflexer om du bara ska ha det för den skull. Tre storlekar, small var lagom till C-ponnyn.

Precis dom jag menade! Jag kunde nästan anta att de var ofodrade eftersom de var så billiga. Lite synd.. Men tack ändå! :bow:

Alfons: Tack för tipset! Kanske nåt att titta på..

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 396
Utrustning Hej Någon som vet hur en glidskena på en skrittmaskin modell äldre skall smörjas hittar inga smörjnipplar eller dylikt så alla råd tas...
Svar
1
· Visningar
194
Senast: Angel
·
Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 204
Senast: sweep
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
651
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka