Bukefalos 28 år!

Tranan

Trådstartare
Hej är det någon här som vet vilket bivax som är prisvärt i dagens läge?
Hade koll för 10 år sedan
 
Skulle leta lite på nätet och titta på tester av vax / förseglingar .. som jag ser det är det två linjer att köra på vax (organisk) eller syntetisk lackförsegling ...
 
Skulle leta lite på nätet och titta på tester av vax / förseglingar .. som jag ser det är det två linjer att köra på vax (organisk) eller syntetisk lackförsegling ...
svårt att veta för de rekomenderar alltid svindyra produkten x
 
Jag har testat ett par olika och tycker att Meguiars är bäst. Enkelt att använda, luktar inte bensin och blir snyggt. Men det är verkligen inte billigt. Det är möjligen prisvärt. Å andra sidan använder jag ofta Biltemas grejer också och jag tycker att de är helt ok. Så de är kanske mest prisvärda?
 
Brukar köra med sonax och det är billigt. Sen har jag ingen vetenskaplig studie på om det är det bästa men det är ju bättre än inget. Använt det i flera år till våra bilar. Brukar vaxa två gånger per år.
 

Liknande trådar

Tjatter Förtjänar inte Vasaloppet en egen tråd? Såg i VGV att vi är ett gäng som kollar. Vilka hejar ni på? Damerna hejar jag på Ida. Herrarna...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
3 039
Hemmet I år släcks ADSL för många, och de sista släcks 2026. Vi har försökt få mobilt bredband, med ”parabol” via Telias master länge. De har...
Svar
13
· Visningar
1 103
Senast: sjoberga
·
Avel Ni som har erfarenhet av det, är det prisvärt? Hur funkar det i praktiken? Vad har ni för kriterier för att ni skall tycka att det är...
Svar
8
· Visningar
1 076
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
265
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Tråden för spår
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp