Swissroller fungerar batter om man vill bli av med ärr :-D

Akta dig dock för deras kräm, den innhålller ett konserveringsmedel som orsakar allergi hos manga.
 
Någon som testat den?
Funkar den?

Jag använder den nu i en förhoppning om att förebygga bristningar nu när jag är gravid. Är i v33 och har ännu inte fått några (har gamla bristningar sedan tonåren så jag har haft bristningsbenägen hud)
Även om jag skulle få bristningar så har det varit väldigt skönt att ha den då jag är hiskeligt torr och då stramar huden och kliar. Jag tycker inte den luktar speciellt mkt, inte mer än annan olja eller hudkräm. Det lilla den luktar lägger sej nästan direkt.
Då är Maria Åkerbergs "lovely mother" olja 10resor värre. Den luktar extremt mkt och länge. Inte lika dryg heller.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Har fått det utskrivet idag som en sista utväg mot mina blödningsbesvär. Funkar inte den måste jag operera bort livmodern helt och...
Svar
10
· Visningar
838
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Hjälp! Vad fasen sker? Jag uppdaterade min Microsoft Surface, som datorn bad om. Nu går det inte att starta skiten. Jag får bara upp en...
Svar
18
· Visningar
667
Senast: tuaphua
·
Utrustning Köpte nyligen nya ridstövlar och har problem med att dom är jätte hala plus att dom färgar av sig. Stövlarna är bruna förutom...
Svar
1
· Visningar
702
Senast: Fiorano
·
Utrustning Jag tänkte köpa en värmeväst som man laddar upp med usb. Men så blev jag osäker på om det kommer funka med en skydds/säkerhetsväst...
Svar
0
· Visningar
307
Senast: Frauk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp