Bukefalos 28 år!

Bio sällskap?

Pudlan

Trådstartare
Undrar om någon Bukefalist finns i Uddevalla området och tycker om att gå på bio?
Sen jag blev ensam så är det lite jobbigt att gå på bio själv.
 
Har du testat gå själv?
Jag tycker det är jätteskönt och bra träning för mig själv :)

Men hade jag bott närmre hade jag följt!

Nej har inte kommit så långt ännu. Det är så mycket som ändrats på kort tid. Och har svårt att landa och svårt att koppla av och ja de mesta är ovant.
Men jag måste lära mig det har du rätt i.
 
Nej har inte kommit så långt ännu. Det är så mycket som ändrats på kort tid. Och har svårt att landa och svårt att koppla av och ja de mesta är ovant.
Men jag måste lära mig det har du rätt i.

Förstår det. Jag var ganska nervös första gången, men väl sittandes där så var det väldigt befriande :)
 
Förstår det. Jag var ganska nervös första gången, men väl sittandes där så var det väldigt befriande :)

Ja det tror jag😃jag måste lära mig helt klart.

Samtidigt roligt att prata med någon och se lite annat folk än de på gymmet.

Funderar på att se filmen Kursk heter nya ubåtsfilmen så?
 
Jag tycker typ bättre om att gå på bio själv och är verkligen min aktivitet när jag inte orkar träffa någon, men inte vill sitta hemma och uggla. Om man tycker det är jobbigt att sitta själv och är rädd att bli uttittad, kom precis när filmen börjar och gå precis när eftertexten börjar så är det ingen som ser att man är själv i biomörkret. Bor tyvärr för långt ifrån, annars hade jag gärna varit sällskap. Hoppas du hittar någon eller vågar gå själv :)
 
I vår stad, tyvärr långt ifrån din, finns det en filmklubb. Där tittar man på lite filmer utanför mainstrem och diskuterar en stund efteråt. Många går vidare till en pub och tar ett glas vin efteråt. Kanske finns det hos er också?
 
I vår stad, tyvärr långt ifrån din, finns det en filmklubb. Där tittar man på lite filmer utanför mainstrem och diskuterar en stund efteråt. Många går vidare till en pub och tar ett glas vin efteråt. Kanske finns det hos er också?


Nått sånt finns det inte. Det hade varit trevligt.
 
Jag tycker typ bättre om att gå på bio själv och är verkligen min aktivitet när jag inte orkar träffa någon, men inte vill sitta hemma och uggla. Om man tycker det är jobbigt att sitta själv och är rädd att bli uttittad, kom precis när filmen börjar och gå precis när eftertexten börjar så är det ingen som ser att man är själv i biomörkret. Bor tyvärr för långt ifrån, annars hade jag gärna varit sällskap. Hoppas du hittar någon eller vågar gå själv :)


Ska prova att komma precis innan filmen börjar.
Jag får gå själv och tänka på erat stöd!
 
Biobesök behöver inte vara en hel aktivitet med popcorn och middag, det kan också bara vara att se en ny film på storduk. Anledningen till att det har blivit en pargrej gissar jag är för att det var ett av få offentliga ställen där par kunde kyssas och vara närgångna förr i tiden. Köp biljett på nätet och kom när filmen börjar (det är ju reklam först) så klarar du dig nog! När filmen slutar brukar folk ha så fruktansvärt bråttom att komma ut så det är ingen som ser dig ändå.
 
Undrar om någon Bukefalist finns i Uddevalla området och tycker om att gå på bio?
Sen jag blev ensam så är det lite jobbigt att gå på bio själv.

Bor tyvärr inte i närheten, hade också behövt komma ut lite. Men sitt och titta mycket på klockan och titta bekymrat mot ingången så det ser ut som du väntar på någon som inte dyker upp. Inte för att någon bryr sig det minsta att man går själv, men känns det bättre så varför inte.
 

Liknande trådar

Fritid Mina älskade ridskor går på sista versen och de har utgått ur Hööks sortiment. Dock ser jag att de finns kvar i butik i Avesta och...
Svar
11
· Visningar
803
Senast: Noxos
·
Fritid Det är nu klart att jag flyttar till Åland. Ska jobba i Kastelholm. Letar bostad och har ställt hunden i kö på hunddagis i Jomala. Nu...
Svar
4
· Visningar
651
Senast: Otherside
·
Hemmet För att få veckorna att flyta på smidigt så söker vi en whiteboardtavla som veckoplanerare. Den behöver ha veckodagarna uppradade och...
Svar
9
· Visningar
826
Senast: Guldaskig
·
Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
12
· Visningar
547

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp