Bukefalister i Avesta eller Kristianstad? Hjälp önskas ❣️

Noxos

Trådstartare
Mina älskade ridskor går på sista versen och de har utgått ur Hööks sortiment. Dock ser jag att de finns kvar i butik i Avesta och Kristianstad.

Jag undrar om det finns någon snäll bukefalist som kan tänka sig att köpa ett par och skicka till mig? Naturligtvis får man även betalt för besväret!

Jag har letat och letat, men inga är lika sköna..:cry:
 
Mina älskade ridskor går på sista versen och de har utgått ur Hööks sortiment. Dock ser jag att de finns kvar i butik i Avesta och Kristianstad.

Jag undrar om det finns någon snäll bukefalist som kan tänka sig att köpa ett par och skicka till mig? Naturligtvis får man även betalt för besväret!

Jag har letat och letat, men inga är lika sköna..:cry:

Har du testat att ringa butikerna och bett dem skicka? :)
 
Skulle du inte kunna lösa det på annat sätt så kan jag eventuellt ta mig till Kristianstad när snökaoset lagt sig
 
Skulle du inte kunna lösa det på annat sätt så kan jag eventuellt ta mig till Kristianstad när snökaoset lagt sig
Men herregud vad gulligt av dig! ❤️
Jag har försökt att slänga ut efterlysningar lite överallt. Så vi får se hur det går...
 
Men herregud vad gulligt av dig! ❤️
Jag har försökt att slänga ut efterlysningar lite överallt. Så vi får se hur det går...
Hojta till om det behövs 💖 I så fall kanske de kan lägga undan dem åt dig för jag kan nog inte ta mig dit förrän tidigast till helgen för jag måste passa ihop det med tåget och pojkvännen
 
Nähä. De hade glömt att uppdatera sitt lager och skon finns inte att få tag på.. :arghh:
Tack snälla @Lyan för att du erbjöd dig! 🤗🥰
Nää vad tråkigt!! Jag råkade ut för samma sak för bara ett par veckor sedan. Typ enda butiken i världen (utom en som verkade väldigt tveksam) som hade min storlek inne. Jag beställde, betalade massa pengar och var jätteglad bara för att sedan få ett mail om att det var fel och sedan behöva tjafsa med återbetalning och stå utan skor 😞
Det är lugnt 💖 Nästa gång kanske det är jag som behöver hjälp med något och någon är snäll och ställer upp för mig 🙂
 
När jag tar mig ur byn så ska jag köra in till K o handla,jag kommer ju in i stan vid Hööks.
Just nu är byn jag bor i insnöad så det blir tidigast i morgon men troligen fredag
 
Mina älskade ridskor går på sista versen och de har utgått ur Hööks sortiment. Dock ser jag att de finns kvar i butik i Avesta och Kristianstad.

Jag undrar om det finns någon snäll bukefalist som kan tänka sig att köpa ett par och skicka till mig? Naturligtvis får man även betalt för besväret!

Jag har letat och letat, men inga är lika sköna..:cry:
De kan inte finnas fast det står att de inte finns? Jag kör ev förbi Hööks Hyllinge imorgon.
 

Liknande trådar

Hästvård Jag köpte en liten minikille i somras, ca 75 cm hög, blandning amerikansk miniatyr och minishettis. Säljaren sade att han alltid varit...
Svar
7
· Visningar
1 566
Senast: Miamamman
·
Relationer Med risk för att detta blir väldigt långt, så ber jag redan nu om ursäkt. Jag har för några veckor sedan brutit med min särbo. Det gick...
Svar
18
· Visningar
2 795
Senast: Monstermom
·
Tjatter Äntligen är det dags igen! I stora skaror beger sig människor till Gärdet för att ta del av en tradition som väckts till liv...
68 69 70
Svar
1 395
· Visningar
55 442
Senast: cirkus
·
E
Hästmänniskan Jag har ett problem som under de senaste veckorna skapat mycket magont. Mycket text att ta sig igenom, tack ni som läser. Blev absolut...
2
Svar
23
· Visningar
4 059

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

  • Vad gör halvblodsägare?
  • Ridskoleryttare
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp