Biogaspriset?

• Fordon
  • Trådstartare Trådstartare Luff
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 493

Luff

Trådstartare
Nu får Buke hjälpa mig med min undran. Varför höjs priset på biogas när bensinpriset går upp? Känns ju surt när oljekrisen ska påverka biogaspriset.

För att de kan klämma ur mer! Är som med flis fast tvärtom, där åker priset ner till markägaren när oljepriset går ner, men inte upp om oljepriset sen går upp igen.

Nu får Buke hjälpa mig med min undran. Varför höjs priset på biogas när bensinpriset går upp? Känns ju surt när oljekrisen ska påverka biogaspriset.

Jamen snacka om störiga saker vi stör oss på! Så många gånger jag har svurit när jag kommer och ska tanka, vet att bensinpriset nyss gått upp och tänker optimistiskt "ja ja, men jag kör ju mest med extra prima miljöbiogas". Jamen tack som fan för det era banditer.

Dvs jag kan inte hjälpa dig med något logiskt och tilltalande svar, mer än att skylla på den onda "marknaden".

Liknande trådar

Fordon Hej! Jag har nyligen börjat övningsköra på trafikskola och har hittills tagit tre lektioner med manuell bil, men jag har aldrig kört... 5 6 7
Svar
127
· Visningar
5 574
Fordon Som sagt letar jag bil och det är en djungel 😂. Sneglar lite på Saab. Vet några här inne som är saabfantaster kan hjälpa mig svara lite... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 251
Senast: dobbis
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
371
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Det verkar helt omöjligt att hitta ett läppcerat som funkar på mig. Hjälp mig Buke! Nu har jag köpt på mig dessa. Eucerin gör ont... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 393
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31