Biteless bridle

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Fanatic
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 842
F

Fanatic

Hej!
Jag rider min häst mycket på hackamoore, men jag skulle vilja ha ett biteless bridle till honom för jag tycker inte att det fungerar helt 100 med hacket. Är det någon som vet vart man kan få tag i ett i biothane helst eller något liknande material? Det ska nämligen användas till distans och då är det skönt att slippa all puts med tvål o.dyl.

Joneya här på buke syr upp både bitless och sidepull i nylon, pm:a henne! *smygisreklam*
Annars, kolla säljesannonserna! Där hittade jag ett i läder av allra bästa kvalitet, jättesnyggt och i princip helt nytt för 450:- inkl. frakt! Är jag jättenöjd med!! :D

//jo7 :bump:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
651
Senast: cowgirl81
·
Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 121
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
686
Senast: Jeps
·
Utrustning Hej! Jag läser till sadelmakare men eftersom jag är helt ovetandes om vad som är modernt och vad som går hem hos hästfolk idag behöver...
Svar
12
· Visningar
1 470

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Shop to you drop, del 4
  • Uppdateringstråd 31
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Tillbaka