Biverkningar av minipiller.

bumpo

Trådstartare
Jag började med minipiller, Azalia, när mensen kom igång efter Marodören för ca 6 veckor sedan och jag mår så skrutt. Huvudvärk, illamående, fått massa acne, konstant trött och nedstämd.

Frågan är hur länge ska jag kämpa med dem och hoppas att biverkningarna försvinner om de ens gör det? Finns det andra alternativ? Bör jag kontakta min barnmorska? För även om jag vill att Marodören ska få ett syskon så kanske inte riktigt än...
 
Man brukar väl säga att man ska ge det tre månader innan kroppen vant sig för att se vilka biverkningar som kvarstår. Jag käkar mellanpillret Slinda och är supernöjd, noll biverkningar! Men allt är ju så individuellt.
 
Jag fick prova ett nytt som heter Drovelis, med naturligt hormon i. Hade samma biverkningar som du med flera olika typer.

Aldrig mått så bra som nu. Noll biverkningar, och minimal mens 🙏🏼
 
Man brukar väl säga att man ska ge det tre månader innan kroppen vant sig för att se vilka biverkningar som kvarstår. Jag käkar mellanpillret Slinda och är supernöjd, noll biverkningar! Men allt är ju så individuellt.
Jag hade för mig att det var nått sånt. Då får jag försöka bita ihop i några veckor till. Tack!
 
Jag fick prova ett nytt som heter Drovelis, med naturligt hormon i. Hade samma biverkningar som du med flera olika typer.

Aldrig mått så bra som nu. Noll biverkningar, och minimal mens 🙏🏼
Aaah ska komma ihåg det namnet tills jag ska träffa min barnmorska igen. Om det inte kammar till sig alltså
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 018
Senast: Sasse
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 048
Senast: Sel
·
Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
59 683
Senast: lundsbo
·
Kropp & Själ Kan någon hjälpa mig att tänka för jag har tappat hjärncellerna! Bakgrund: Lång sjukskrivning pga utmattning efter dement mamma och...
Svar
6
· Visningar
1 427
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp